AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #21 Del Skrevet 13. august 2019 Stort utvalg av industrielt masseprodusert oversprøytet møkk. Av skikkelig mat derimot. Ikke noe særlig. Det gjelder for så vidt alle dagligvarer. Anonymkode: f9241...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 13. august 2019 #22 Del Skrevet 13. august 2019 Helt topp. Foretrekker Rema og Coop. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #23 Del Skrevet 13. august 2019 Synes det er bra vi har ulike butikker med ulike satsningsområder. Anonymkode: 0a77b...0b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #24 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg har tre Remaer som jeg handler en del i. En nært der jeg bor, en ved jobb og en på vei til hytta. Det er himmelvid forskjell på dem! Remaen der jeg bor er kjempedårlig mens de to andre er bra, med godt utvalg av frukt og grønt, friske og fine grønnsaker og frukt (min lokale butikk er helt elendig der), ryddig og rent i disker og hyller (også en utfordring for min lokale rema), lokale varer, mye å velge mellom innen hver kategori, og rent, oversiktlig og trivelig butikklokale Min lokale rema har kuttet ut halvparten av de varene jeg har på 10 på 10-lista mi fra Æ-appen! Ganske vanlige ting, egentlig, blant annet et bestemt brød og et bestemt knekkebrød. Skulle tro de kuttet ut de mest populære 10 på 10-varene med vilje slik at folk tvinges til å handle til full pris. Anonymkode: 2eb65...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. august 2019 #25 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Jeg handler stort sett bare 10-på-10 varer (fra listen min i Æ) på Rema. De har så mye annet skrot, billigste og dårligste kvalitet på mye. Eget merke og andre greier som smaker fælt. Husker en gang jeg kjøpte noen kyllingnuggets der til sønnen min, han klarte ikke spise dem opp, de var så fæle. Det sto at de skulle smake "hot", altså godt krydret, men de var ikke krydret i det hele tatt som vi kunne kjenne. De smakte våt papp, rett og slett. Etter noen sånne uheldige kjøp har jeg helt kuttet ut Remas billigprodukter. Etter disse kompis-greiene deres, der de kuttet masse GODE kvalitetsvarer fra sortimentet, har det blitt skikkelig dårlig utvalg på Rema, så jeg går rundt hjørnet og handler på Kiwi i stedet, alt det andre jeg skal ha. Det har litt å si at den lokale Rema butikken min også er forferdelig dårlige på renhold (skittent på gulvet i melkedisken f.eks, og det stinker av den skitne panteautomaten), og fjerning av dårlige og råtne varer eller dato-utgåtte varer. Sist jeg skulle ha asparges, lå det to brett med helt råtne asparges i hylla, de rant råttent gjørmevann oppi brettet de lå i. Skikkelig ekkelt. Må alltid sjekke dato og slikt på varer jeg handler der, for de lar utgåtte varer stå i hyllene til noen uheldige folk kjøper dem (som glemmer å sjekke). Endret 13. august 2019 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. august 2019 #26 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Både og. En helt flott butikk å handle i til vanlig, men de får sjeldent inn nyheter i butikken 😓 men de har Oh Zero Sitron og Hyllebærblomst 😄 Bruker rema1000 over kiwi, da jeg ikke liker at kiwi ikke selger flere av Tine sine produkter, bla. Tine melk 0.7% fett 1,75 liters kartong. Da må jeg innom flere butikker for å få alt jeg skal ha. Endret 13. august 2019 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 13. august 2019 #27 Del Skrevet 13. august 2019 Fornøyd med min lokale rema-butikk, finner det jeg trenger det. Veksler mellom Rema, Kiwi og Extra alt etter hvilke tilbud de har. Skummer alltid gjennom tilbudene i starten av uka, og planlegger ofte middager ut fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #28 Del Skrevet 13. august 2019 Alle butikkene her jeg bor er dårlige på enkelte ting som gjør at jeg må innom alle. Coop har helt grusomme grønnsaker og frukt. Finner alltid mugg og edderkoppspinn, der er rema best. Rema har et sørgelig utvalg av pålegg, så det kjøper jeg på spar, spar har dårlige meieriprodukter, men der er kiwi gull, så det kjøper jeg der. Lørdagsgodt handles på europris for de har det beste smågodtet men en dårlig på alt annet. Anonymkode: 23205...926 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DavinaWin Skrevet 13. august 2019 #29 Del Skrevet 13. august 2019 Helt ok, men foretrekker Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #30 Del Skrevet 13. august 2019 Den nærmeste Rema-butikken her er veldig god, og har godt utvalg, og så liker jeg godt noen av deres egne produkter. Ellers synes jeg det varierer stort fra butikk til butikk. Anonymkode: ecd1a...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #31 Del Skrevet 13. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Rema sitt konsept er jo bestselgere til en billig penge, ikke overraskende at de ikke har all verdens krydder og spennende ting. Men her jeg bor er det ett par store temaer, og de har ganske bra utvalg Anonymkode: 17984...fa9 Her har rema butikken med en reol med krydder etc som man typisk ser på internasjonale grønnsaksbutikker. Anonymkode: 410ed...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #32 Del Skrevet 13. august 2019 Kiwi og Extra er bedre. Anonymkode: 863aa...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 13. august 2019 #33 Del Skrevet 13. august 2019 Bare de har Bare Øl i kjøla, er det Bare bra... Har tilgode å se en politi som ikke flirer når jeg sier... Jammen, jammen, -det er jo bare Bare... a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #34 Del Skrevet 13. august 2019 Synes det er helt ok til hverdagsbruk. Ukeshandelen tar jeg der. Foretrekker Rema fremfor kiwi. Min lokale Rema har mye bra økologisk fra kolonihagen og bra frukt/grønt. Hvis jeg skal ha spesielle ting til helga tar jeg en tur på Coop Mega eller meny eller en innvandrerbutikk. Anonymkode: 4603d...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 13. august 2019 #35 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Varierer litt, det er et par store og fine nyoppussede som åpenbart har gode kjøpmenn i byen min som er fine, og så er det noen trange, skitne som alltid er tomme for flere varer som er dårlige. Men må faktisk innom 3-4 butikker uansett om jeg skal ha topp 20-varene mine, pga butikkenes egne merkevarer samt avtalene de har med forskjellige leverandører. Det er ikke bare Rema som har "bestevenn"-strategi liksom, de var bare så idiot at de formidlet det utad, som om forbrukerne synes det er positivt at en merkevare dytter en annen ut av hyllene pga harde prisforhandlinger. Endret 13. august 2019 av Cuntzilla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. august 2019 #36 Del Skrevet 13. august 2019 Ikke spesielt imponert over utvalget, men det er jo ikke noe annet å forvente når forbrukerne kun går etter pris. Handler primært på Meny, nettopp fordi jeg gjerne betaler for bedre utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #37 Del Skrevet 13. august 2019 Reken på Rema er smakløse, kyllingen smaker høgg og spareribsene har usmak. Neitakk, holder meg til Kiwi. Men på Kiwi har de dessverre begynt med billigmerket "Folkets" i kjøttdisken. Huff!! Anonymkode: b90ff...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 13. august 2019 #38 Del Skrevet 13. august 2019 Vi handler mest på Meny. Det er to Rema-butikker i nærheten. Begge er forholdsvis små, så utvalget er naturlig nok deretter. I forhold til størrelsen er de greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #39 Del Skrevet 13. august 2019 Min lokale Rema er utmerket. De har varene jeg vil ha, fantastisk betjening og rene og ryddige lokaler. Anonymkode: a6501...0df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #40 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg har nesten sluttet helt å handle der. Etter de lanserte Æ-appen sluttet de å selge endel av de matvarene jeg bruker til vanlig. Jeg har prøvd deres billigvariant, men den er ikke god. Anonymkode: 1d45d...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå