Gå til innhold

Hva synes du om utvalget til Rema 1000?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra nok i butikkene du benytter deg av?

Anonymkode: d7787...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt helt rumpe etter det der kompis leverandør opplegget.

Anonymkode: 4ab13...94d

• Liker 3
Skrevet

Nei. De fører ikke lokale varer som alle de andre matbutikkene her gjør, så da blir det til at jeg velger de andre dessverre. 

Skal dog sies at jeg er fornøyd med mye av Remas egne varer, så jeg tar turen nå og da. 

Anonymkode: d01ca...d7a

• Liker 5
Skrevet

Vår lokale Rema er superbra, nyoppusset og med godt utvalg, mye lokalprodusert bla. egg og vilt samt frukt og grønt etter sesong. 

• Liker 2
Skrevet

Rema sitt konsept er jo bestselgere til en billig penge, ikke overraskende at de ikke har all verdens krydder og spennende ting. Men her jeg bor er det ett par store temaer, og de har ganske bra utvalg 

Anonymkode: 17984...fa9

• Liker 3
Skrevet

Rema er helt ok det

Anonymkode: cde5a...f02

• Liker 4
Skrevet

Helt elendig. Har sluttet å handle der, for de fører jo knapt noe annet enn sine egne billigvarer. 

Anonymkode: 1fe41...316

• Liker 4
Skrevet

Både og. Det er de som er helt elendige på utvalg, og de som er knallbra! Skulle ønske det var flere knallbra. 

• Liker 2
Skrevet

Synes det er bra jeg

• Liker 1
Skrevet

Elendig utvalg. Opplever ofte at de mangler varer som jeg trodde det var standard å ha i en matbutikk. 

Anonymkode: 44deb...76c

• Liker 2
Skrevet

Min lokale Rema (som er den eneste jeg er innom) har blitt skikkelig dårlig i det siste. Det var ikke veldig bra utvalg før heller, men nå er de tom for SÅ mye. Jeg baker mye til jobben, og skal helst handle alle ingredienser på Rema, men det går rett og slett ikke lenger. I helgen var de tom for lys kokesjokolade, hvit sjokolade, natron og bakekakao f.eks. Helt vanlige ting som de alltid hadde før. 

I tillegg har de utrolig mye dårlig frukt og bær, lime som har blitt brune og moreller med mugg osv. 

Det aller verste er dog at de nesten aldri skjønner hva jeg skal ha hvis jeg spør om de har mer XX på lageret eller om de kan bestille mer siden det har vært tomt i flere uker. Uansett hvilken vare jeg spør om, så sitter de der som spørsmålstegn. 

Når jeg handler til meg selv kjøper jeg bare brød på Rema, alt annet kjøper jeg andre steder. Har ikke funnet alt jeg vil ha på Rema på flere måneder, så jeg må alltid innom en annen butikk uansett!

Anonymkode: 1b079...f46

• Liker 1
Skrevet

For lite utvalg. Ingen økologiske grønnsaker/frukt. Lite vegetar valg. 

Anonymkode: 44953...1d5

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig butikkavhengig. Jeg synes de fleste har ganske lite og kjedelig utvalg, men det er en stor Rema 1000 i nærheten som vi alltid ukeshandler på fordi de har godt utvalg. 

Skrevet

Rema 1 000 er alt for dyrt, sammenlignet med KIwi..    

Anonymkode: bab5b...a6c

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elendig utvalg. Opplever ofte at de mangler varer som jeg trodde det var standard å ha i en matbutikk. 

Anonymkode: 44deb...76c

Som hvilke varer da?

Anonymkode: fb12c...dfa

Skrevet

Rema her er helt OK. Og jeg handler der jevnlig, siden de har en del varer vi har som favoritt, som andre butikker ikke har.

Anonymkode: 2878d...c16

• Liker 1
Skrevet

Har boikotta rema Trøgstad, gidder ikke dra innom der når de ikke har inne basisvarer bestandig engang. Må handle på kiwi.

Anonymkode: 0d955...88f

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Fornøyd med rema. De har et bra utvalg og gir litt inspirasjon til å lage middager. 

Rema er en bra butikk. Fornøyd med kiwi også siden det er mi det folksomt der, men det er ikke fullt så inspirerende til middagsideer. 

Coop extra er et sorgens kapittel. De mangler alltid ting i sortimentet sitt.ofte tom for varer, dårlige grønnsaker. 

Meny har bra utvalg men litt dyrt. Coop obs er fin. Noe kupp å gjøre der. 

Skrevet

Før handlet jeg stort sett utelukkende på Rema 1000. Men etter de innførte det kompis sammarbeidet mamgler de mange varer jeg skal handle. Nå blir det rn tur innom Rema 1000 kun når jeg skal handle kjøttdeigen jeg ikke finner andre steder, samt Rema sine egne tortillas og taco krydder. Merarbeid og bare tull.

Håper de snart innser at gimmiken deres slo feil, og går bort ifra kompis ordningen helt.

Anonymkode: aa26d...baf

• Liker 3
Skrevet

Jobber for rema så handler på kiwi😊

Anonymkode: 4712b...e01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...