Gå til innhold

Ditt siste ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri hatt og kommer aldri til å ha. Slipper heldigvis å bekymre meg for sykdommer og samtykke o.l.

Anonymkode: e9a83...e10

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige helg. Møtte han på et utested. Først var det bare øyekontakt, så tok han kontakt med å ta meg på rumpa og gi meg komplimenter for den. Etter at vi hadde snakket litt så begynte vi å kline. Vi dro hjem til han og hadde sex. Det var ganske deilig. Han viste meg masse oppmerksomhet og fikk meg til å komme flere ganger. Jeg dro hjem rett etterpå.

• Liker 2
Skrevet

En nabo. Vi hadde småflørtet litt med blikk, meldinger osv. Han skulle flytte pga ny jobb om ett par uker, så det var bare litt uskyldig flørting. Men det bygde seg opp mer og mer spenning mellom oss. En kveld han hadde vært ute og jogget kom han innom meg. Sto og holdt rundt hverandre i gangen, også ble det litt klining og før jeg viste ordet av det dro han av shortsen min, løftet meg opp etter gangveggen og tok meg heftig. Siste og beste ONSet jeg har hatt, faktisk topp 5 av beste sexen jeg har hatt. Mye på grunn av settingen, at vi var edru (har aldri hatt edru ONS før) og den råe sexen. 

Anonymkode: f3d33...b2c

• Liker 1
Skrevet

6 år siden, var greit nok. Var ikke akkurat den strammeste fitta jeg har hatt og hun ville kunne bli tatt bakfra.

Rett etter møtte jeg hun som nå er blitt kona mi. Hun er mangfoldige ganger bedre.

Anonymkode: ee271...4e6

Skrevet
På 24.8.2019 den 23.43, kristineg skrev:

Forrige helg. Møtte han på et utested. Først var det bare øyekontakt, så tok han kontakt med å ta meg på rumpa og gi meg komplimenter for den. Etter at vi hadde snakket litt så begynte vi å kline. Vi dro hjem til han og hadde sex. Det var ganske deilig. Han viste meg masse oppmerksomhet og fikk meg til å komme flere ganger. Jeg dro hjem rett etterpå.

Hørtes deilig ut👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...