Urbania Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Hvordan var ditt siste one night stand? Hvordan kom det i gang? Hva gjorde dere underveis? Hvordan var avskjeden?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Kom i gang med dansing i et bryllup, hadde fantastisk og variert sex på hotellrommet mitt gjennom natten, avskjeden var at vi stakk oss litt unna etter fellesfrokost og avtalte at vi skulle føle litt på det og evt. snakkes om date. Ble aldri noe av, har noen ganger lurt på hva som hadde skjedd om jeg tok kontakt selv i stedet for å vente. Anonymkode: dd4de...f84
GulSitron Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 Det var veldig fint. Jeg dro til han, vi så film og slappet av på senga. Gjorde ikke noe spesielt i senga, men han kan å bruke utstyret sitt. Dagen etter skulle jeg dra og jeg fikk et hadet kyss. Noen uker senere var vi kjærester 🥰
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 Dro med meg et hokjønn fra byen for 2 uker siden. Hadde sex med henne, kjørte henne hjem dagen etterpå. Anonymkode: 151a9...67d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 Forrige uke, på hotellrommet til ei gift 45+ dame. Vi møttes på en pub, øyekontakt oppstod og vi klikket. Vi begynte å rote/kline, begge ble råkåte helt enkelt. Så gikk vi til hotellet. Avskjeden var enkelt og greit kyss, Takk og ha det. Hun ville ha seg en ung elsker for natten, og jeg lot meg villig "utnytte". 😁 Anonymkode: 3df10...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #6 Skrevet 13. august 2019 3 timer siden, GulSitron skrev: Det var veldig fint. Jeg dro til han, vi så film og slappet av på senga. Gjorde ikke noe spesielt i senga, men han kan å bruke utstyret sitt. Dagen etter skulle jeg dra og jeg fikk et hadet kyss. Noen uker senere var vi kjærester 🥰 Vet du hva ONS står for? Har dere virkelig ikke hatt sex siden? Anonymkode: 7f0f6...5be 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #7 Skrevet 13. august 2019 Mitt siste ons, var i 2001. Anonymkode: 3fc84...d3d 3
GulSitron Skrevet 13. august 2019 #8 Skrevet 13. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva ONS står for? Har dere virkelig ikke hatt sex siden? Anonymkode: 7f0f6...5be Eh jo. Til å begynne med skulle det bare være et ons, og det gikk noen uker før vi møttes igjen etter å ha holdt kontakten litt etter første møte. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #9 Skrevet 13. august 2019 Jeg har hatt noen få ONS, med gode erfaringer der det har vært god sex og mannen har vært grei og dannet etterpå. Siste derimot... fyren reiv på seg klærne og sprintet ut herfra uten å si ha det, jeg følte meg så ydmyket, brukt og billig i ukesvis og grøsser enda av å tenke på det. Glad jeg er i et nytt, trygt og godt forhold nå. Anonymkode: 6c0e5...679 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #10 Skrevet 13. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom i gang med dansing i et bryllup, hadde fantastisk og variert sex på hotellrommet mitt gjennom natten, avskjeden var at vi stakk oss litt unna etter fellesfrokost og avtalte at vi skulle føle litt på det og evt. snakkes om date. Ble aldri noe av, har noen ganger lurt på hva som hadde skjedd om jeg tok kontakt selv i stedet for å vente. Anonymkode: dd4de...f84 ta kontakt vel. Anonymkode: 7577f...011 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #11 Skrevet 13. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt noen få ONS, med gode erfaringer der det har vært god sex og mannen har vært grei og dannet etterpå. Siste derimot... fyren reiv på seg klærne og sprintet ut herfra uten å si ha det, jeg følte meg så ydmyket, brukt og billig i ukesvis og grøsser enda av å tenke på det. Glad jeg er i et nytt, trygt og godt forhold nå. Anonymkode: 6c0e5...679 jeg synes det er ekkel opplevelse å havne i. Jeg har erfart lignende ting i andre sammenheng, der jeg forbanner meg selv over at jeg berørte det. Jeg er glad jeg kan sette ord på det en gang. Men å være sårbar er tøft når alle er ute etter deg. Jeg ble ødelagt av kristne mennesker. Anonymkode: 7577f...011
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #12 Skrevet 13. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: jeg synes det er ekkel opplevelse å havne i. Jeg har erfart lignende ting i andre sammenheng, der jeg forbanner meg selv over at jeg berørte det. Jeg er glad jeg kan sette ord på det en gang. Men å være sårbar er tøft når alle er ute etter deg. Jeg ble ødelagt av kristne mennesker. Anonymkode: 7577f...011 Ja, det er ekkelt. Jeg har for eksempel våknet opp nyoperert på sykehus og ikke ant hva som har skjedd etter alvorlig sykdom, jeg syns følelsen etter den one night standen var langt verre. Anonymkode: 6c0e5...679 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #13 Skrevet 13. august 2019 En kollega. Det var bra, avskjeden var grei og de neste dagene på jobb var småpinlige. Anonymkode: 6475f...a93 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #14 Skrevet 14. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: ta kontakt vel. Anonymkode: 7577f...011 Ti år siden, gift på hver vår kant. Møttes i en fest kanskje et år etter at det skjedde og da var det allerede for sent (han hadde truffet hun han er gift med). Anonymkode: dd4de...f84
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #15 Skrevet 14. august 2019 Noen år siden nå.. Siste var definitivt værste. Han var en del eldre enn meg. Vi dro hjem fra byen sammen, og fyren brukte meg mer eller mindre til å onanere. Det var bare ekkelt.. Han la seg over meg og gjør løs som en kanin på duracell fra første sekund. Det var over få sekunder etter heldigvis. Er veldig glad i sex, men det ga meg ingenting med ons (og spesielt ikke dette tilfellet..). Jeg visste det bare ikke før jeg fant noen å være glad i. Er så glad jeg ikke er singel lenger når jeg tenker tilbake på dette! Ingenting slår sex med den man elsker.. Anonymkode: e9149...edd 1
SardintrollReturns Skrevet 24. august 2019 #16 Skrevet 24. august 2019 Hadde min første og siste ONS med en jeg traff på byen for fem år siden. Ble med ham hjem, hadde et godt ligg og ble over til dagen etter. Jeg hadde flaks med ham, men etterpå kom alle "hva om" tankene, så jeg lot det bli med den ene gangen.
Hr. Aktiv Skrevet 24. august 2019 #17 Skrevet 24. august 2019 Har en for lenge siden. Trist opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #19 Skrevet 24. august 2019 For tre år siden på et nach. Jeg spurte om vi skulle knullet, så vi knulla, og det var det. Anonymkode: 97e2d...bfa
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #20 Skrevet 24. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For tre år siden på et nach. Jeg spurte om vi skulle knullet, så vi knulla, og det var det. Anonymkode: 97e2d...bfa Knulle* Anonymkode: 97e2d...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå