Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Noen som har hatt noen gode erfaringer med treningsøvelser, kremer, eller annet som har strammet opp huden? Nå er jeg på vei nedover i vekt, og musklene er der litt, men huden begynner å "henge" sånn smått...eller, den følger ihvertfall ikke etter.. Har hørt at huden skal stramme seg opp av seg selv, men i mitt tillfelle stemmer det ikke helt, den strammer seg opp litt, men...Noe blir igjen av overflødig hud :-?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 det finnes kremer som virker oppstrammende når du bruker de, men dette er ikke en varig effekt. slutter man med kremen, slutter virkninga. det viktigste for slapt bindevev er c vitaminer i kombinasjon med bioflavinoider. men da trenger men store doser og tålmodighet! du bør også få rensa kroppen (gjerne to-fire ganger i året) så forebygger du mere avfallstoffer som hoper seg opp i bindevevet. mineralet silicea/kisel kan også hjelpe. trening er nok også en god ide! det var mine råd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå