AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Aksept for alle som er "annerledes" ,kampen mot rasisme og likestillingsmaset. Er ikke rasist, og vil ikke at mørkhudede eller hvite skal utsettes for det. Men havfruen er mørkhudet bare fordi mørkhudede skal bli en naturlig del av samfunnet. De ser sitt snitt til å bruke henne fordi dette kanskje kan hjelpe. At hun er mørkhudet er ikke problemet, men den originale filmen er hun det ikke, så da blir det så feil at de bruker ei i filmen. Samme gjelder James Bond. Så har vi de som er "annerledes" . "Et samfunn for alle", men jeg ler litt når jeg leser slik. Klisje, klisje. Man kan se det på enkelte butikker nå. Mange av de som jobber der fikk IKKE jobben fordi de imponerte på jobbintervju, men derimot gjennom tiltak. Så har vi likestilling. Særlig kvinner virker aldri til å bli fornøyd. Nå er jeg kvinne selv, men det er fredmeles mye fokus på at kvinner skal kunne ditt og datt. Og så har vi det å være transe da, som virker til å ha blitt en motegreie. Folk mister helt kjønnet sitt her til lands. Norske menn blir mindre og mindre menn. Kvinner skal bli mer maskuline. Hva er det Norge prøver på? Gå foran som et godt eksempel for alle ikke sant.... Anonymkode: bbc0e...0e7
Anim92 Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Men James Bond ER JO IKKE BYTTA UT OG NÅR SKAL SØREN MEG FOLK SKJØNNE DET OG SLUTTE KAVE?! Sånn. Og jeg roper aldri her inne. 3
Heisenberg Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 (endret) Så problemet ditt er at folk aksepterer det du synes er uakseptabelt? Endret 12. august 2019 av Heisenberg 3
SoWhat? Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 Hva er feil med å ville gå fram som et godt eksempel? Trodde det var en bra ting. Fint med aksept også. Regner med at du er "godt voksen " som vil ha ting som de alltid har vært? For det er ganske typisk. Alle takler ikke helt utviklingen selv om den er positiv. Det er jo litt rart men... 2
Gjest Alterego666 Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 Håper du føler deg bedre nå, TS. En klem til deg.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Hva er feil med å ville gå fram som et godt eksempel? Trodde det var en bra ting. Fint med aksept også. Regner med at du er "godt voksen " som vil ha ting som de alltid har vært? For det er ganske typisk. Alle takler ikke helt utviklingen selv om den er positiv. Det er jo litt rart men... Er 25. Nei jeg bare ler litt av Norge. Skal vise alle land hvordan et land skal være 😛 Anonymkode: bbc0e...0e7
SoWhat? Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er 25. Nei jeg bare ler litt av Norge. Skal vise alle land hvordan et land skal være 😛 Anonymkode: bbc0e...0e7 Ok. Sorry Hm Bare det ikke går over til selvgodhet så.. Det er verre. Men vi lever faktisk i et land som har et godt rykte. For å si det sånn 🙂 og det er ho veldig kult syns nå jeg 1
Kågebruker Skrevet 12. august 2019 #8 Skrevet 12. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aksept for alle som er "annerledes" ,kampen mot rasisme og likestillingsmaset. Er ikke rasist, og vil ikke at mørkhudede eller hvite skal utsettes for det. Men havfruen er mørkhudet bare fordi mørkhudede skal bli en naturlig del av samfunnet. De ser sitt snitt til å bruke henne fordi dette kanskje kan hjelpe. At hun er mørkhudet er ikke problemet, men den originale filmen er hun det ikke, så da blir det så feil at de bruker ei i filmen. Samme gjelder James Bond. Så har vi de som er "annerledes" . "Et samfunn for alle", men jeg ler litt når jeg leser slik. Klisje, klisje. Man kan se det på enkelte butikker nå. Mange av de som jobber der fikk IKKE jobben fordi de imponerte på jobbintervju, men derimot gjennom tiltak. Så har vi likestilling. Særlig kvinner virker aldri til å bli fornøyd. Nå er jeg kvinne selv, men det er fredmeles mye fokus på at kvinner skal kunne ditt og datt. Og så har vi det å være transe da, som virker til å ha blitt en motegreie. Folk mister helt kjønnet sitt her til lands. Norske menn blir mindre og mindre menn. Kvinner skal bli mer maskuline. Hva er det Norge prøver på? Gå foran som et godt eksempel for alle ikke sant.... Anonymkode: bbc0e...0e7 OK. Har du ingenting viktigere å fokusere på i livet ditt?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #9 Skrevet 12. august 2019 Meningsløs tråd. Det er to minutter av livet mitt jeg aldri får tilbake igjen nei... Anonymkode: 9c16b...56d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #10 Skrevet 12. august 2019 Du virker veldig trangsynt, men du er sikkert et rikt suksessfullt menneske som ikke evner å se hvorfor vi trenger alt dette. Håper du holder deg til en utblåsning her så dine bekjente slipper å høre på deg. Anonymkode: 0e18d...ab0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå