Numfa Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Heisann, Ny bruker her på KvinneGuiden. Syns dere alle gir fantastiske råd. Er en jente som har ganske så uflaks når det kommer til kjærligheten. Dette siste året har vært det verste, og noen ganger så lurer jeg på hvorfor jeg idet hele tatt gidder å prøve lengre. I sommer møtte jeg en gutt som jeg falt for, men han var bare ute etter en ting (som jeg ikke ga han). Hørte ikke noe fra han mer. Etter det begynte jeg å date en på jobben. Alt var fantastisk bra i noen mnd, helt til jeg fant ut at han drev på med en annen kollega. Så som dere ser, har jeg ikke akkurat gode erfaringer og har blitt redd for å prøve på nytt igjen. Så har det seg at jeg var på fest her om dagen og møtte en gutt. Vi har gått på samme vgs, men har egentlig aldri snakka noe særlig sammen. På festen fant vi fort tonen og kyssa litt og holdt rundt hverandre resten av kvelden. Samme gjorde vi igjen på en annen fest. Sa at han syntes jeg var så annerledes og at jeg ikke var som alle andre jenter. Vi har blitt enige om å kanskje møtes til helga. Men så er det jeg og min egen usikkerhet. Jeg liker han jo, men jeg greier bare ikke å tro at han er interessert i meg og at han bare "player" meg, akkurat som de to andre. Han hadde innrømmet for en venninne at han likte meg, men at det var opp til meg. Skal jeg tørre å ta sjansen, og risikere å bli såra igjen? Hvordan skal jeg gå frem? Eller skal jeg bare la vær? Jeg har kjempelyst at dette skal fungere, for han er en herlig person.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Ja, ta sjansen og forsøk. Du kan ende opp med å bli såret igjen, men uansett hvor vondt det gjør der og da kommer man seg alltid på beina igjen. Dette kan jo være gutten i ditt liv!! Og vil du virkelig sitte tilbake å tenke; mon tro? Ta det rolig og la både forhold og følelser få utvikle seg i et naturlig tempo, så ordner det seg sikkert :-) Lykke til :dagensrose:
Gjest Cerise Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 Ta det rolig og la både forhold og følelser få utvikle seg i et naturlig tempo, så ordner det seg sikkert :-) Lykke til :dagensrose: :enig_animasjon: akkurat dette tror jeg er kjempeviktig! Prøv å ikke kast deg ut i dette for fort, om du skjønner hva jeg mener. Da er fallhøyden desto større. Også er det jo greit å være ærlig, si at du liker han godt, men vil ta ting rolig og bli bedre kjent, for du er redd for å bli såret. Men noen sjangser i livet må man bare ta Lykke til!
smidja Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 En gammel frase sier: Det er bedre å ha elsket å ha tapt, enn aldri å ha elsket i det hele tatt. Det er faktisk sant! Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Den som intet våger, intet vinner........ Enig i at mange gutter ofte bare er ute etter en ting, så her gjelder det kanskje å være litt forsiktig. Kanskje spille litt "hard to get". Mange reaksjoner man får har jo sammenheng med hvordan man selv oppfører seg. Sier ikke at du legger opp til en evt. dårlig behandling selv, men at du kanskje vil tjene på å være litt reservert. Personlig synes jeg ikke noe om å kysse på første daten, f.eks selv om jeg har brutt denne "regelen" haugevis av ganger selv...... Lykke til.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 det er da ofte sånn at når man er singel, så dater man flere, ser ann ting. Når han så treffer deg så kaster han ikke alle de andre ut på en to tre før han vet om det blir noe mer med deg, ikke sant. Først når dere er et par må man kreve monopol.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #7 Skrevet 11. mai 2005 Den som intet våger, intet vinner........ Kanskje spille litt "hard to get". Lykke til. Men så må man la seg "get" en gang også da
Gjest seroxata Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 jeg ville gitt det et forsøk jeg virker ikke alltid slik, men er ikke alle gutter som er ute etter "tøm og røm", og det er vel bedre å ta en sjanse, enn å sitte tilbake og lure på om du valgte rett i å ikke prøve? og ja, en kommer på bena igjen om det går galt, opptil flere ganger og faktisk lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå