Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

alt er gått skeis. samboerforholdet mitt er over. han sier han ikke orker mer. at dette er en prosess han har brukt tid på. bare synd han ikke tok det opp skikkelig med meg. jeg søkte trøst hos en elsker etter bruddet var endelig. men det ga meg tomhet. ble litt kaldt med sex uten kyssing og ligge inntil hverandre. jeg er ennå ung, men jeg føler meg så sliten. utenpå er jeg sterk og oppfører meg vanlig. på skolen ler jeg og fleiper. men inni meg er alt kaos. jeg har slitt med depresjoner og tror kanskje medisinene mine gjør meg litt flat. jeg har så lyst å legge meg ned og bare gråte og gråte og gråte. men det kommer ingen tårer. har mange venner, men vil ikke belaste dem med å snakke for mye om meg og mitt. derfor blir det ti minutter her og der. lengter så etter å bare bli holdt rundt og lyttet til og bare bli elsket helt uten betingelser. jeg og samboeren har ett barn og for barnets skyld må jeg jo være sterk, men jeg er så lei av å være sterk. for ett år siden døde en person jeg var utrolig glad i.og jeg følte aldri at jeg fikk tid og rom for å sørge. jeg måtte bare gå videre med skolearbeid osv.jeg vil bare snakke og snakke og gråte, men føler at jeg er så alene her i verden. er så lei av å kjempe. så lei av å være flink, morsom , sterk og snill. er så rastløs. føler at livet mitt er så tomt. skulle ønske jeg haddde en interesse jeg virkelig brant for som jeg kunne konsentrere meg om for å glemme.samboeren min er blitt så kald, for vi har ikke fått flytta enda. han er ikke interessert i meg i det hele tatt. jeg sa at jeg hadde vært hos en annen. men ikke engang det brydde han seg om. spilte ingen rolle for han sa han, det var jo slutt uansett.savner noe, men vet ikke hva det er selv en gang. tanken på å få meg en ny kjæreste gjør meg bare kvalm og en kvelende følelse. jeg vet ikke hva jeg vil ha svar på en gang. trenger bare en bekreftelse på at jeg er til. at noen ser meg

Videoannonse
Annonse
  • 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

bump

Anonymous poster hash: 9bd69...eaa
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vil nok ordne seg til slutt :)

Jeg fikk det mye bedre med den kjæresten jeg er sammen med nå, og kan nesten ikke fatte at jeg holdt ut i det forrige forholdet!

Du vil sikkert tenke det samme den dagen du får deg en ny mann.

Ikke skam deg over at du søkte trøst hos en annen, det er overhodet ikke unormalt.

Anonymous poster hash: 92c7f...429

AnonymBruker
Skrevet

Får jo håpe det har ordna seg nå, er jo tolv år siden TS oppretta denne tråden!

Anonymous poster hash: 9bff8...eea
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det vil ordne seg til slutt. Forhåpentligvis har det det på tolv år.

Anonymous poster hash: 0d38c...393
Skrevet

Kjenner følelsen. Ønsker at du får det bedre. Det er ekstra vanskelig når dere bor sammen, så håper bosituasjonen endrer seg snart. Prøv å distrahere deg selv med bøker eller serier eller noe, det er ikke noe særlig å gå å grunne på ting, eller analysere seg selv, som "hvorfor er jeg helt tom.." osv. Det starter gjerne negative tankespiraler. Lykke til, håper ting ordner seg for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...