Gå til innhold

Alternativer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Har et spørsmål som jeg kunne trengt litt hjelp med. Er 29 år og har ikke et veldig aktivt sexliv, det kan skyldes mange ting. Men spørsmålet er hva dere jenter tenker nå mannen ikke kan tilfredstille med penis. Altså enten om penis er for liten (da mener jeg litt for liten) og man kommer alt for fort. Vil det i lengden holde med oral og fingring, eller har man behov for en skikkelig omgang med penis? 

Er klar over at penis ikke alltid har alt å si, men det jeg egentlig lurer på er om alternativer som oral og fingring tilfredstiller nok over tid? :)

Anonymkode: 14ed5...95c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penisstørrelse og å komme for fort er jo to veldig ulike ting - førstnevnte kan man ikke gjøre noe med, andre kan man det. En penis litt under snittet har alltid fungert fint for meg (er vel ikke veldig stor der nede selv), men jeg ville nok ikke hatt tålmodighet med en fyr som ikke klarte å holde seg, eller drøye ut sexen noe. 

Oralsex og fingring er greit i perioder, men hvis vi gjør det er det som regel en grunn til det. Jeg fikk f.eks. forbud mot penetrering etter en operasjon. Men jeg ville ikke vært fornøyd med det alene, i lengden, uten noen som helst årsak.

Anonymkode: 6f237...2b6

• Liker 1
Skrevet

De færreste kvinner merker forskjell pp 12-16cm, og 16 cm er blant topp 5% i lengde. 

De sier litt hvor lite penis betyr. 

Dersom noen sier det betyr noe, så er det inni hodet deres. Akkuratt som noen damer har høydekrav på menn. En evolusjonsmessig greie vi har fra apene, hvor høyde til maken betydde overlevese mot dyr.

Anonymkode: d5299...109

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De færreste kvinner merker forskjell pp 12-16cm, og 16 cm er blant topp 5% i lengde. 

De sier litt hvor lite penis betyr. 

Dersom noen sier det betyr noe, så er det inni hodet deres. Akkuratt som noen damer har høydekrav på menn. En evolusjonsmessig greie vi har fra apene, hvor høyde til maken betydde overlevese mot dyr.

Gjelder dette også tykkelsen vil du si?

Gjest Familytree
Skrevet

Det er forskjell på en liten penis, mindre enn gjennomsnittet av mennesker og en mikropenis. Jeg vet ikke hva saken din blir.

Skrevet

Hva med en cock-sleeve (penisforlenger)?

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/Perfect-penisforlenger-2-inch/?perform=search

Her er min erfaring: Hadde ei venninne som ville "fylles" helt opp, hun kjøpte en på kondomeriet. Jeg fikk en fantastisk orgasme selv etter en stund, jeg ble mere utholdende og venninna syntes det var helt fantastisk.

Men hvordan ta dette opp med partneren din? Blir det for pinlig tror du? Regner med at han er en mann som elsker å gi deg den beste nytelsen, og det er langt ifra flaut å ha litt for liten penis. Av erfaring har de andre egenskaper som ikke andre menn har. Etter min mening skulle andre menn også ha hatt en slik i nattbordskuffa, variasjon styrker sexlivet vet du😘

Skrevet
20 timer siden, Augustotejerina skrev:

Det er forskjell på en liten penis, mindre enn gjennomsnittet av mennesker og en mikropenis. Jeg vet ikke hva saken din blir.

Er ikke mikropenis, men ca 12 cm og ikke så tykk. Så kan jo bli litt "kjedelig" i lengden? 

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke mikropenis, men ca 12 cm og ikke så tykk. Så kan jo bli litt "kjedelig" i lengden? 

Jeg vet ikke det, -2 cms er mer kjedelig for en kvinne? Standard penisstørrelse er 14.5 cms

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan klare deg bra med 12 cm. Regner med at du måler fra oversiden. 

Vær helt åpen om kompleksene rundt størrelsen. Da vil hun dele sine komplekser så kan dere le litt av hverandre og finne stillnger og måter å ha sex på som gjør at dere får orgasme begge to, og når dere har det så er det bare å variere. Dette ordner seg.

Skrevet

Altså, hadde jeg vært tvers gjennom forelska og glad i mannen så ville det ha ordnet seg. Jeg ville ha kunnet levd med et sexliv der penetrasjonssex var en svært liten del av det.

Men det er langt, langt unna hva jeg legger i et godt sexliv. Jeg er tradisjonell sånn sett og synes at høydepunktet og kjernen i sex er penetreringen. Har gått på kurs for å komme vaginalt, for selv fokus på klitoris stimuli synes jeg kan være litt i veien for det jeg opplever at sex til syvende og sist handler om.

Anonymkode: 1da01...5e7

Skrevet

Prøver å få denne litt opp, fint med litt flere svar :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...