Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Kva slags alkohol kjøper de inn til bryllupa dykkar?
Gjest Hannemor Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 Mener du da navn på vin etc? Vi skal ha masse champagne, hvitvin til hovedrett, rød til hovedrett og dessertvin til slutt.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 Kva slags alkohol kjøper de inn til bryllupa dykkar? Du tenker sikkert til festen du? Skal ha -vodka -Øl -Bacardi -Jæger - Ulike single malt whisky sorter - et par cognac flasker - Martini Bianco - andre ting som skal være i drinker Vi har funnet oss 4 drinker som gjetene kan velge å få blandet om de ikke har forslag selv. Utfra det er det lettere å kjøpe inn "tilbehøre" hvis du skjønner :-)
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 Kanskje gin også i tillegg til det som står over her.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Kanskje gin også i tillegg til det som står over her.
Jullan Skrevet 11. mai 2005 #7 Skrevet 11. mai 2005 Vi har kjøpt inn -gin -vodka -rom -cognac -bailey`s -whiskey -ølfat -vin I tillegg kommer blandevann. Kommer til å ha 4-5 standard drinker.
Juli-brud Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 ser at det er endel som skal servere drinker i bryllupet. Hvilke drinker skal dere servere? trenger forslag til gode drinker som ikke krever mange forskjellige typer drikker å blande med...
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2005 #9 Skrevet 11. mai 2005 Takk for svar, folkens!! Tenkte faktisk litt på merker og slikt også eg... Svigermor tenkte å begynne innkjøpa etterkvart, og lurte på kva vi ville ha... Men vi har ikkje særleg peiling på alkohol, akkurat... Hehe..
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #10 Skrevet 11. mai 2005 Har vært i et bryllup hvor de "bare" hadde vin, øl og mineralvann til festen... og hvorfor ikke? Sprit er dyrt og folk blir så dritings.
Gjest Madam Felle Skrevet 11. mai 2005 #11 Skrevet 11. mai 2005 Vi skal ha: -vodka -cognac -bailey`s -whiskey -øl -hvit- og rødvin -Tiamaria - en annen likør, som jeg ikke husker navnet på.
majan Skrevet 12. mai 2005 #13 Skrevet 12. mai 2005 Har vært i et bryllup hvor de "bare" hadde vin, øl og mineralvann til festen... og hvorfor ikke? Sprit er dyrt og folk blir så dritings. personlig synes jeg det virker litt rart jeg da, jeg skal kun gifte meg en gang her i livet, og da skal vi ha vin, øl , mineralvann, sprit etc I et bryllup er det kun et fåtall som kanksje drikker seg dritings, ikke det en gang
Snutus Skrevet 12. mai 2005 #14 Skrevet 12. mai 2005 personlig synes jeg det virker litt rart jeg da, jeg skal kun gifte meg en gang her i livet, og da skal vi ha vin, øl , mineralvann, sprit etc I et bryllup er det kun et fåtall som kanksje drikker seg dritings, ikke det en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå