Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Noen som vet om noen steder man kan få tak i en litt billig pulsklokke, eller noe annet lignende som kan måle hvor mange kalorier man forbrenner mens man trener?
Theo Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Slike målinger av kaloriforbruk som du får på pulsklokker er ikke korrekte. Så vidt jeg vet finnes det ingen gode målemetoder for dette, av den typen du snakker om her.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Hmm...Det var dumt. Har du noen forslag til hvordan jeg kan finne ut sånn ca hva jeg forbrenner i kalorier?
Theo Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Hmm...Det var dumt. Har du noen forslag til hvordan jeg kan finne ut sånn ca hva jeg forbrenner i kalorier? Det finnes jo oppsatte tabeller/oversikter over det der, men husk at det aldri blir helt nøyaktig, siden forbrenning er individuelt. Mathias og Lilith her inne kan mer om sånt enn meg, ellers kan du jo se på Iform og se om du finner noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå