AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #1 Del Skrevet 12. august 2019 For 15 år siden ble jeg litt kjent med noen folk gjennom en nettside, både jenter og gutter. Da jeg fikk facebook og insta ble de som hadde profiler der lagt til, vi bare kommenterer litt og liker hverandres bilder noen ganger. Ene gutten var ikke på facebook og har ikke før nylig kommet til instagram. Vi har lik, litt sær musikksmak. Så vi har vært på noen konserter sammen. Jeg har aldri vært interessert i han på "den måten", tror ikke han har vært det i meg heller. Stort sett har en eller begge vært i forhold når vi har hatt kontakt. Sist vi møttes er vel snart 7 år siden, og før det kunne det gå et par år mellom gangene. Har hatt kontakt på sms maks 1-2 ganger i året siden det. Bare God jul eller hvordan står det til, hva driver du med om dagen? Jeg og typen har vært sammen i snart 4 år, og har en baby på 4 mnd. Jeg fikk mld på instagram fra han med sær musikksmak om at han har en baby på samme alder. Han har reist litt, men nå bor han og lille familien i nabobyen tror jeg. Hadde vært så koselig å møtes alle sammen synes jeg! Typen spør noen ganger hvem det var, når jeg sier hei til noen i butikken. Hvis jeg sier at vi gikk på samme skole så er det greit, og de fleste menn på min alder som jeg sier hei til har jeg gått på skole med. Men hvis jeg sier at det var en gammel bekjent bare, så virker han noen ganger sjalu. Spør hvordan vi ble kjent, hvorfor sier jeg hei hvis vi ikke har kontakt mer/ikke kjenner hverandre godt osv... Noen ganger er det null problem også, vet ikke om han vurderer utseendet deres eller hva som er greia. Hva kan jeg si for å ufarliggjøre denne gamle bekjente og kanskje foreslå at vi kan møtes? Vi gikk dessverre ikke på samme skole... Anonymkode: d70c8...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #2 Del Skrevet 12. august 2019 Djeez for en overskrift😂 Anonymkode: fd3b2...5aa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mae1234 Skrevet 12. august 2019 #3 Del Skrevet 12. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Djeez for en overskrift😂 Anonymkode: fd3b2...5aa Du kom meg i forkjøpet😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #4 Del Skrevet 12. august 2019 Du dropper å ufarliggjøre han. Hvis du skal gjøre slik som dette, så vil sjalusien og kontrolleringen hans bare bli verre. Det er jo bare en gammel venn, så hadde vært koselig med en playdate. Spør han noe mer, så bare svar normalt, dere har vært på noen konserter og har felles musikksmak. Virker han sjalu så er det hans problem, ikke ditt. Du må jo få ha venner! Synes det er skremmende at du allerede begynner med å legge til rette for at oppførselen hans kan fortsette og eskalere. Man skal da ikke måtte vurdere hvordan man legger frem et bekjentskap på noen måte. Anonymkode: d56c2...dc2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #5 Del Skrevet 12. august 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Djeez for en overskrift😂 Anonymkode: fd3b2...5aa Nå måtte jeg se på den selv 😆😅 Skulle bare skrive det viktigste først, og så korte ned og endre litt da innlegget var skrevet. Glemte det. Anonymkode: d70c8...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #6 Del Skrevet 12. august 2019 Enig med den over. Legg lista nå, det er normalt (og sunt) med venner, samt et eget liv. Både jeg og han jeg holder på med har venner av begge kjønn, hadde aldri falt meg inn å forsøke å kontrollere han eller styre hvem han er sammen med. Grensen for meg går ved fwb, det har ikke vi snakket om. Men godt mulig jeg ikke synes det er greit at de henger sammen bare de to mer. Anonymkode: fe82b...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #7 Del Skrevet 13. august 2019 Høres ut som min eks. På seg selv kjenner en andre. Anonymkode: f9026...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #8 Del Skrevet 13. august 2019 Han selv er ikke norsk. Han er ikke vant til at man har venner av motsatt kjønn, og tror ikke det er mulig at en gutt og jente kan være venner uten at minst en av dem er intr. i noe mer. Og sånn er det jo i mange tilfeller, enten man er åpen om det eller ikke. Anonymkode: d70c8...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå