AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #61 Skrevet 12. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les på 'ris og ros'. Det er kunngjort at denne presiseringen - alle bilde på seksualitetsforumet regnes som seksuelle - skal taes inn i regelverket, og det er grunnen til at trådene er stengt, ikke slettet (som de ville blitt om regel gjaldt da tråden ble opprettet). Anonymkode: e827a...6fc Hvor da på ris og ros? Jeg finner det ikke engang. Anonymkode: 7314e...942
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #62 Skrevet 12. august 2019 Hvorfor ble det laget en artikkel om saken i Nettavisen før det ble bestemt at reglene for seksualforumet skulle endres? Anonymkode: f9746...88d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #63 Skrevet 12. august 2019 TS av de berømte omtalte stengte bilde-trådene kan gjerne ha laget de trådene på oppdrag for noen? Anonymkode: f9746...88d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #64 Skrevet 12. august 2019 Jeg gjetter at denne tråden vil bli slettet. Saken skal nok kun diskuteres på ris og ros Anonymkode: f9746...88d 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #65 Skrevet 12. august 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor da på ris og ros? Jeg finner det ikke engang. Anonymkode: 7314e...942 Jeg finner heller ikke en slik tråd på ris og ros. Anonymkode: f9746...88d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #66 Skrevet 12. august 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor da på ris og ros? Jeg finner det ikke engang. Anonymkode: 7314e...942 'Ris og ros' ligger under 'tilbakemeldinger og nyheter om kvinneguiden'. Aktuelle tråder (regelpresisering stå omtalt i den første): Anonymkode: e827a...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #67 Skrevet 12. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 'Ris og ros' ligger under 'tilbakemeldinger og nyheter om kvinneguiden'. Aktuelle tråder (regelpresisering stå omtalt i den første): Anonymkode: e827a...6fc Takk! Anonymkode: f9746...88d 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #68 Skrevet 13. august 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Søren, hvorfor måtte de lage en artikkel? Nå får vi alle pervoene inn her også... Supert... Jeg synes det var ekkelt at folk la ut bilder, men det angår ikke meg så lenge jeg ikke klikker på det. Anonymkode: 5075c...92b Du mener vi ikke har dem her allerede? Kanskje vi heller blir kvitt dem når de ikke har noe å se på lenger. Anonymkode: a0a8b...21d
nomore82 Skrevet 13. august 2019 #69 Skrevet 13. august 2019 Selv om jeg ikke er enig i måten moderatorene her har endret regelverket, eller måten eieren har håndtert dette på er det jo bra at en viser endringsvilje da. Men når det ligger en diskusjonstråd under sex forumet, merket tydelig med bildetråd av kjønnsorganer - så bør det ikke komme som en overraskelse at det publiseres bilder av kjønnsorganer der. Er man ikke interessert i slike bilder, og allikevel går inn der og då klager så er det jo ikke rart vi får reaksjoner. Men det er jo ris til egen ræv egentlig. Ok, så ble noen få støtt. Hva så? Det er ikke noe galt i det og kanskje man bør vurdere hva man leser neste gang i stede? Men det er jo blitt sånn for tiden. «I am offended...» Nå har jeg ikke fulgt med i eller deltatt i nevnte tråd selv, men har forstått det sånn at et av de største problemene der var slibrige og uønskede kommentarer fra andre brukere, og det kommer av en enkelt grunn som jeg mener er utrolig ødeleggende for Kvinneguiden forumet... ...og det er den hinsides misbrukte funksjonen for anonyme innlegg. Hvorfor i alle dager aksepteres det at tett opp mot 99% av innleggene her blir postet dom anonym? Jeg mener oppriktig at en må kunne stå for det en sier/skriver, og dersom en ikke våger å si noe som seg selv så bør en egentlig ikke si det i det hele tatt. Her på forumet aksepteres det over en lav sko, og min mening er at det åpner for utrolig mye drittkommentarer og drittoppførsel. Naturligvis har funksjonen sin verdi og funksjon, men ikke når den nærmest er på som standard her. Jeg er medlem på flere forum og der aksepteres den funksjonen utelukkende når en spør om svært intime og vanskelige spørsmål, som kan være flaut å ha knyttet til et langt medlemskap i forumet. En slik endring er jeg overbevist om hadde løftet kvaliteten og seriøsiteten på dette forumet flere hakk! Og det tipset skal dere moderatorer faktisk få gratis av meg 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #70 Skrevet 13. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ærligtalt ikke hvilket standpunkt Kvinneguiden har tatt med å stenge alle bildetrådene. Betyr det at Kvinneguiden mener at føtter og mager er intime kroppsdeler eller hva? For det er vitterlig ingenting i regelverket som gir grunnlag for å stenge alle trådene. Regelverket sier bare dette: "* Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. Vi aksepterer heller ikke at man deler bilder av andre. Moderatorteamet kan når som helst fjerne innhold som oppleves som at det bryter med disse retningslinjene, uten forvarsel." Anonymkode: 7314e...942 Disse bilde-trådene har jo vært temmelig aktive i mangfoldige MÅNEDER før den ble stengt (eller slettet?) nå nylig. I tillegg har det faktisk vært moderatorer som også har vært innom disse bilde-trådene, i tilfelle noe behøver moderasjon. Så pisspreik om at de "ikke visste" om disse bilde-trådene - det må selvfølgelig være reinspikka LØGN fra Kvinneguiden sin side. Anonymkode: 259ec...b7b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #71 Skrevet 13. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse bilde-trådene har jo vært temmelig aktive i mangfoldige MÅNEDER før den ble stengt (eller slettet?) nå nylig. I tillegg har det faktisk vært moderatorer som også har vært innom disse bilde-trådene, i tilfelle noe behøver moderasjon. Så pisspreik om at de "ikke visste" om disse bilde-trådene - det må selvfølgelig være reinspikka LØGN fra Kvinneguiden sin side. Anonymkode: 259ec...b7b Men nå var det ikke moderatorkorps eller admin Nettavisen henvendte seg til for en uttalelse. De stilte spørsmålet om hva som foregikk på forumet til forumets eier, Egmont: Sitat Kvinneguiden-forumet, som er landets største forum, drives og eies av Egmont. De var ikke kjent med bildedelingen på den aktuelle tråden da Nettavisen tok kontakt. https://www.nettavisen.no/livsstil/nordmenn-deler-bilder-av-kjonnsorganene-sine-pa-kvinneguiden-forum---det-bor-en-ekshibisjonist-i-mange-av-oss-spesielt-menn/3423827288.html Det er veldig sannsynlig at eier og ansvarlig ledelse ikke er kjent med detaljer i avgjørelser moderator-team gjør fra dag til dag, og ikke visste at det fantes slike tråder. Moderator-team forholder seg til egen tolkning av regelverket, og har da tillatt tråder som eier og ansvarlig redaktør ikke hadde sett for seg skulle være del av deres profil. Sitat - Her har det skjedd en glipp, så vi var ikke klar over dette før nå. Vi ønsker ikke å ha et forum hvor slike bilder deles, og kommer til å stenge denne tråden, sier Madeleine Strand, redaktør for Kvinneguiden, til Nettavisen. I Kvinneguidens regelverk står det at det ikke er lov å dele seksualisert innhold. https://www.nettavisen.no/livsstil/nordmenn-deler-bilder-av-kjonnsorganene-sine-pa-kvinneguiden-forum---det-bor-en-ekshibisjonist-i-mange-av-oss-spesielt-menn/3423827288.html Hovedproblemet ser ut til å være at forumet er litt stemoderlig behandlet av ledelsen, og overlatt til seg selv...? Som ansvarlig redaktør bør en nok ha et øye på hva som publiseres i forumet, like mye som en har oversikt over hva som publiseres på Kvinneguidens andre sider. Anonymkode: e827a...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #72 Skrevet 13. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener vi ikke har dem her allerede? Kanskje vi heller blir kvitt dem når de ikke har noe å se på lenger. Anonymkode: a0a8b...21d Nei, det tviler jeg på når du leser overskriften i den artikkelen ''Legger ut bilder'' Såklart dem kommer til å tro at det skjer mye her da. Huff. Anonymkode: 5075c...92b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå