Gjest Kari N Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Skulle tro det var for 50 år siden Hvorfor kan en ikke bare legge ut liste over utesteder som oppfører seg så tåpelig som dette. Ser jeg noe slikt når jeg står i kø/ankommer et utested, så forlater jeg kjapt. Men det er jo ikke alltid slikt skjer slik at jeg kan få det med meg. Jeg har i alle fall ingen interesse av å støtte slike utesteder. Makan til idioti! :evil:
Lestat Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Vel, kom ikke som noen bombe på meg akkurat. Oslo diskoteker siler ganske bevisst. Jeg ble nektet adgang på VIP's for en 4-5 år siden fordi jeg angivelig var for full. Saken var bare at jeg var klin edru. Jeg hadde gått rett fra jobben (hadde vært i møter med noen kunder den dagen så bekledningen var ulastelig), og skulle møte noen andre fra det softwarefirmaet jeg jobbet i. De kunne ikke ta meg på bekledningen, så da var jeg for full. Saken var vel mer det faktum at jeg hadde langt hår....
Gjest Uteløve Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 No more Stravinsky. Definitivt. Vi var en gjeng på 5-6 pers som skulle inn på Stravinsky i fjor. De fleste av oss var sånn 28-35 år, men en på 42 og en på 48. De to ble nektet inngang...pga av at de var for gamle!!!?? Behøver jeg si at ingen av oss gikk inn? :evil:
Morea Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 Det er jo bare trist! :o Har en del kamerater som har jobbet som dørvakter i Trondheim og Oslo. På det ene stedet en kamerat jobbet var de så strenge at de ikke slapp in "tykke" damer, som etter eierens begreper var de som brukte mer enn 36-38 i (dyre) klær.. Så vi spurte om den kraftige, men svært så velproporsjonerte og råflotte venninna vår på 1.85 ville bli stoppet i døra, og da sa han "ja". :evil: Vi gikk aldri dit for å si det sånn, og med det klientellet hadde det ikke vært noe gøy heller.... Har ellers hatt problemer med å få med en jeg kjenner inn på Tiger Tiger (hva vi skulle der og gjøre har jeg fortrengt..). Bombe. For ikke å glemme for en del år siden da et utested stoppet to menn fordi de ikke slapp inn menn med skjørt (Les: den skotske nasjonaldrakten!!!! :o )
Donnie Darko Skrevet 11. mai 2005 #7 Skrevet 11. mai 2005 Det er nå man skulle hatt steven segal. Han kunne gått berserk på utelivbransjens daglige ledere. Knekt et par ledd på dem.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 Kvalmt og patetisk med slik forskjellsbehandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå