AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Har tenkt til å ta opp to fag nå i år for å forbedre karaktersnittet mitt. Men kan jeg bare ta opp eksamen og i et fag? Eller må jeg ta opp hele faget? Anonymkode: ca2c6...77c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt til å ta opp to fag nå i år for å forbedre karaktersnittet mitt. Men kan jeg bare ta opp eksamen og i et fag? Eller må jeg ta opp hele faget? Anonymkode: ca2c6...77c Forstå ikke helt hva du mener, men hvis du skal ta eksamen som privatist har du hele pensum. Men om du skal bare ha muntlig, skriftlig, muntlig-praksis eller en kombinasjon er avhengig av faget. Hvis du går inn i Udir og finner emnekoden til faget du skal ta kan du se hvordan eksamen blir. Ett eksempel på det er jeg tokk opp S matte og jeg hadde bare skriftlig eksamen. Hadde jeg tatt fysikk 1 måtte jeg ha hatt muntlig-praksis i tillegg. Som sagt, alt dette finner du i Udir hvis du søker privatist eksamen i ______ (emnekoden) Anonymkode: e482f...200
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 Det kommer an på fagene du skal ta opp. Noen vurderes kun ut i fra en eksamen, andre har andre vurderingsformer. Anonymkode: 8f6f6...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå