Gjest Reisende Skrevet 10. mai 2005 #1 Del Skrevet 10. mai 2005 Er det noen som vet hvor man kan få tak i en billig pakketur til Hellas? Hvor mye må man punge ut med for en uke i juni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 11. mai 2005 #2 Del Skrevet 11. mai 2005 Det billigste er å bare kjøpe flybillett, et sted å bo finner du billig når du kommer fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chicka Skrevet 11. mai 2005 #3 Del Skrevet 11. mai 2005 Takk for svar. Synes det høres litt skummelt ut, men hvis man er garantert å finne en eller annen plass å bo så er det vel verdt det? Hvor mye ca vil en slik ferie koste? Flybillett+en ukes overnatting. Prøver å lete på nett, men det er ikke så lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reisende/Chicka Skrevet 11. mai 2005 #4 Del Skrevet 11. mai 2005 Ok. Jeg skjønner at det kan være forvirrende/irriterende med gjester som ikke husker hva de kalte seg sist :oops: Skal registrere meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #5 Del Skrevet 11. mai 2005 Folk er rare. De jager desperat etter billige sydenturer, og 124 kroner fra eller til får en enorm betydning. Når de kommer ned, så bruker de tre ganger det turen kostet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Del Skrevet 12. mai 2005 Forsøk diskusjonsforumet på www.islandstrolling.no Her får du svar på alt du måtte lure på vedr. øyhopping i Hellas. Knallbra sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 12. mai 2005 #7 Del Skrevet 12. mai 2005 I verste høysesongen kan det være vrient å finne billige bosteder på egen hånd av en viss standard. Men jeg har prutet ned prisen til 1/3 utenom høysesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svevende Skrevet 13. mai 2005 #8 Del Skrevet 13. mai 2005 du får restplasser ned i 1500 kr . sjekk restplassene på ving og star tour:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 16. mai 2005 #9 Del Skrevet 16. mai 2005 World Travellers http://www.wtn.no selger billige restplasser til Chios på avgangene t.o.m 11. juni. 1500 for kun fly og 1900 for fly og hotell. Jeg kan absolutt anbefale Chios dersom man vil ha en rolig ferie med mye spennende å se, mye god mat. trivelige mennesker og lite turisme. Dersom du vil ha full fest og moro, er kanskje ikke Chios stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå