Gå til innhold

Buksehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner aldri bukser som sitter fint på meg og bukseshopping er et mareritt. Eneste buksene jeg er ganske fornøyd med er Molly buksene fra Gina tricot, men de mister form og farge ganske fort. Ønsker noe å variere med. 

Jeg har ganske breie hofter og smalere i midjen, så ofte er de buksene som passer i livet for trange rundt hofter/lår. Ser etter bukser med god stretch og høyt liv. Håper noen her har noen anbefalinger😊 Gjerne både jeans og andre typer bukser. 

Anonymkode: 78054...c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bruke bukser som er høye i livet. Har funnet noen på lindex jeg synes er ok. Lurer på om de heter Vera. 

Skrevet

Topshop. Jamie. 

Sitter perfekt om man har litt hofter og smalt liv. Farge og fasong holder i evigheter. Har klart å ødelegge glidelåsen på den første jeg kjøpte nå - etter 8 års bruk. 

Anonymkode: e1f4e...016

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Topshop. Jamie. 

Sitter perfekt om man har litt hofter og smalt liv. Farge og fasong holder i evigheter. Har klart å ødelegge glidelåsen på den første jeg kjøpte nå - etter 8 års bruk. 

Er de normale i størrelsen og har stretch?:) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de normale i størrelsen og har stretch?:) 

Jeg bruker 30 (tommer) i Jamie, 40 (størrelse) i high waist jeans hos Zara. Vil si de er ganske normale. Men det er fordi de går inn i livet, noe som er vanskelig å finne. 

De har stretch. Men er nok nærmere jeansstoff, enn tynt stretchstoff. 

Jeg brukte high waist zara jeans før jeg fant disse. De er ganske like. Men Jamie knuser Zara i varighet på farge, glidelås og form. Og sitter også bedre på meg. 

Skrevet

Mile High super skinny fra Levis, de er greit romslige rundt hofter/rumpe, men smale i midjen. Har de i flere farger, den sorte utvider seg noe, så kjøp en str mindre i den. 

Anonymkode: 3e36b...c11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...