AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #21 Skrevet 16. august 2019 På 14.8.2019 den 23.14, SupaWoman skrev: Insidious var skummel, og en av de mest forstyrrende scenen var denne. Er noe med musikken og måten ungen danser på og at man ikke ser ansiktet. Insidious er en av mine favoritter også! (og du la merke til gutten da han aller først stod med ansiktet inn mot veggen, ja? før hun legger søpla i søppelposen på kjøkkenet. creepy...) Get Out er også en favoritt. Og så It Follows, naturligvis! (grøss, paranoia!) Anonymkode: c4a2f...e05
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #22 Skrevet 16. august 2019 På 14.8.2019 den 10.49, Butternut skrev: Har noen sett Hereditary? Vil se den, men tør egentlig ikke Ellers er jeg fan av filme som bruker litt tid på oppbygging, ikke bare rett på. The conjouring er jo et magisk eventyr i seg selv. Den er det bare å se, aldri vært så skuffet over en skrekkfilm før, drit dårlig. Anonymkode: 09916...3ea 1
Cleopatra. Skrevet 19. august 2019 #23 Skrevet 19. august 2019 Sinister synes jeg er skikkelig ekkel. Bra historie og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå