Wagner Skrevet 12. august 2019 #61 Skrevet 12. august 2019 11 minutter siden, Fjeud skrev: Rart du stiller så høye krav til bevisførsel fra mine når du ikke presenterer det samme selv. Jeg skrev fullfører høyere utdanning, ikke klarer seg bra, da det er et enormt flyktig begrep. Til tross for det klarer de seg utvilsomt bra også, da all sunn fornuft tilsvarer det. Du har lest haugevis med artikler og har personlig erfaring på hvor upopulær man blir av å rekke opp hånden. Du er ikke det snev objektiv, du har forøvrig garantert ikke i nærheten av 140 i iq. (Det har ikke jeg heller). Jeg orker ikke bla gjennom over 600 sider for å finne én kilde, men du står fritt til å lese boken selv, kanskje du hadde lært noe. Fortsatt ingen dokumentasjon på at 99.7% av alle barn i Norge med 140+ klarer seg bra, ser jeg. Fortsatte forsøk på å endre emne. Du formidler dine subjektive analyser om meg uten at jeg helt forstår hvorfor. Det kan være greit å forholde seg til sak og ikke bruker. Jeg kan godt dokumentere at den norske skolen er svært dårlig rustet til å håndtere eksepsjonelt begavede elever, dette er dokumentert opp og i mente av de fleste faglige instanser. At alle smarte barn klarer seg bra er rett og slett feil uavhengig av hvor "høy/lav IQ" du måtte mene jeg innehaver.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #62 Skrevet 12. august 2019 7 timer siden, Kallis92 skrev: IQ er høy når folk hjelper hverandre. I plasser eller miljø der de ikke hjelper hverandre så synker IQen. Hvorfor synker den? Fordi nettopp folk kan kanskje skylde på folk, istedet for å komme med løsninger eller hjelpe andre. Derfor synker IQen og folk blir dumme Noen ny nazister... sier dette har med rase å gjøre som er overhodet feil. Det er biologiskt. Hvis jeg bruker tid på noe og blir flink på det, så blir jeg bedre. Og slikt funker det for menneske. Men Ny Nazister generelt er ganske dumme. Så ikke noe sjokk, Men lurer på din mening? Nei dette er ikke hvordan IQ fungerer. Anonymkode: cc8c9...32e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #63 Skrevet 19. september 2019 On 8/12/2019 at 7:39 PM, Wagner said: Fortsatt ingen dokumentasjon på at 99.7% av alle barn i Norge med 140+ klarer seg bra, ser jeg. Fortsatte forsøk på å endre emne. Du formidler dine subjektive analyser om meg uten at jeg helt forstår hvorfor. Det kan være greit å forholde seg til sak og ikke bruker. Jeg kan godt dokumentere at den norske skolen er svært dårlig rustet til å håndtere eksepsjonelt begavede elever, dette er dokumentert opp og i mente av de fleste faglige instanser. At alle smarte barn klarer seg bra er rett og slett feil uavhengig av hvor "høy/lav IQ" du måtte mene jeg innehaver. Dersom du mener høy IQ, når du skriver smarte barn, så jo. Smarte barn klarer seg mye bedre enn de med lav IQ. Høy IQ er den beste måten vi har på å forutse på om barnet kommer til å klare seg bra senere i livet. Den er heller ikke dårlig, når man ser på f.eks høy inntekt, lav mulighet for å havne i fengsel etc etc. Det som menes med å klare seg bra i livet. Å snakke om at noen få med skyhøy IQ har andre problemer er irrelevant. Du ønsker å ha en IQ på 140 og ikke 62 hvis du kunne valgt. Denne videoen synes jeg var veldig interessant. Anonymkode: e1fed...ec0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå