Gå til innhold

Noen som har peiling på minusmåler(undermåler)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til hvor mye hybelboeren skal betale i strøm. Dette er helt nytt for meg, så hvis noen vil hjelpe, er jeg veldig takknemlig. 

Strømregning totalt er på 928 kr (min del og hybel del) 

Hybel har brukt 644 kw 

Hva blir det for hybel å betale da? 😇

Anonymkode: 491ec...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mangler noe viktig i det regnestykket, nemlig totalt forbruk for begge. Med de tallene du har oppgitt er det ikke mulig å regne ut hva leietaker skal betale. 

Anonymkode: 2e0e4...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger hjelp til hvor mye hybelboeren skal betale i strøm. Dette er helt nytt for meg, så hvis noen vil hjelpe, er jeg veldig takknemlig. 

Strømregning totalt er på 928 kr (min del og hybel del) 

Hybel har brukt 644 kw 

Hva blir det for hybel å betale da? 😇

Anonymkode: 491ec...cc6

Du trenger en formel, og den får du hos strømselskapet ditt. Formelen bruker du til å plotte inn tallene for den aktuelle saken. 

Ingen kan hjelpe deg her inne med den mangelfulle infoen du gir. I tillegg, stakkers hybelboer, få en regning på strøm utregnet av fremmede på kvinneguiden? Hva blir det neste? 

Anonymkode: b0176...b23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at det går så mye mer strøm i hybelen? Felles varmtvannstank på hybelens kurs? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

644/830,92*928=719,24 kr er hybel sin del av regningen.

I virkeligheten er det ikke helt riktig da leietakeren ikke skal betale for fastledd i nettleie. Den må trekkes fra før utregning.

Endret av Ny Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger en formel, og den får du hos strømselskapet ditt. Formelen bruker du til å plotte inn tallene for den aktuelle saken. 

Ingen kan hjelpe deg her inne med den mangelfulle infoen du gir. I tillegg, stakkers hybelboer, få en regning på strøm utregnet av fremmede på kvinneguiden? Hva blir det neste? 

Anonymkode: b0176...b23

Årsberettningen min er bare en printscreen fra et innlegg her, trodde det var normal praksis?

Edit: Blir et helvette hvis jeg får bokettersyn men da sender jeg vel bare link til tråden der jeg ber KG fikse det?

Endret av abrasiveRefraction
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...