AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #1 Del Skrevet 12. august 2019 Jeg trenger hjelp til hvor mye hybelboeren skal betale i strøm. Dette er helt nytt for meg, så hvis noen vil hjelpe, er jeg veldig takknemlig. Strømregning totalt er på 928 kr (min del og hybel del) Hybel har brukt 644 kw Hva blir det for hybel å betale da? 😇 Anonymkode: 491ec...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #2 Del Skrevet 12. august 2019 Du mangler noe viktig i det regnestykket, nemlig totalt forbruk for begge. Med de tallene du har oppgitt er det ikke mulig å regne ut hva leietaker skal betale. Anonymkode: 2e0e4...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #3 Del Skrevet 12. august 2019 Beklager. 830,92 kw er totalt forbruk. Ts Anonymkode: 491ec...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #4 Del Skrevet 12. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger hjelp til hvor mye hybelboeren skal betale i strøm. Dette er helt nytt for meg, så hvis noen vil hjelpe, er jeg veldig takknemlig. Strømregning totalt er på 928 kr (min del og hybel del) Hybel har brukt 644 kw Hva blir det for hybel å betale da? 😇 Anonymkode: 491ec...cc6 Du trenger en formel, og den får du hos strømselskapet ditt. Formelen bruker du til å plotte inn tallene for den aktuelle saken. Ingen kan hjelpe deg her inne med den mangelfulle infoen du gir. I tillegg, stakkers hybelboer, få en regning på strøm utregnet av fremmede på kvinneguiden? Hva blir det neste? Anonymkode: b0176...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 12. august 2019 #5 Del Skrevet 12. august 2019 Hva er grunnen til at det går så mye mer strøm i hybelen? Felles varmtvannstank på hybelens kurs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 12. august 2019 #6 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) 644/830,92*928=719,24 kr er hybel sin del av regningen. I virkeligheten er det ikke helt riktig da leietakeren ikke skal betale for fastledd i nettleie. Den må trekkes fra før utregning. Endret 12. august 2019 av Ny Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 12. august 2019 #7 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger en formel, og den får du hos strømselskapet ditt. Formelen bruker du til å plotte inn tallene for den aktuelle saken. Ingen kan hjelpe deg her inne med den mangelfulle infoen du gir. I tillegg, stakkers hybelboer, få en regning på strøm utregnet av fremmede på kvinneguiden? Hva blir det neste? Anonymkode: b0176...b23 Årsberettningen min er bare en printscreen fra et innlegg her, trodde det var normal praksis? Edit: Blir et helvette hvis jeg får bokettersyn men da sender jeg vel bare link til tråden der jeg ber KG fikse det? Endret 12. august 2019 av abrasiveRefraction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 12. august 2019 #8 Del Skrevet 12. august 2019 Hva er avtalen med leieboer at leieboer skal betale av nettleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skattesnylter Skrevet 13. august 2019 #9 Del Skrevet 13. august 2019 Det er ikke lov å bruke seriemåler siden 2010. Enten så må du bake strømmen inn som fastpris i leien (og håpe at leieboeren ikke går amok) eller så skal det inn en individuell AMS måler.https://www.nve.no/reguleringsmyndigheten-for-energi-rme-marked-og-monopol/nettjenester/nettleie/individuell-maling/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå