Gå til innhold

Hvilken hårfarge er finest til blå øyne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken hårfarge framhever blå øyne mest?Og får deg til å se ung og sexy ut?

Gjerne hjemmefargetips så jeg kan ordne det selv.

Har ganske lyst hår no.Og må si jeg tenker mot mørkt igjen(noe jeg har hatt 95% av tiden siden jeg begynte å farge håret). 

Lillesvart,blåsvart,rødsvart og brunsvart har gått igjen.Spesielt brunsvart(eboney). Men de blir ikke så fin når etterveksten kommer. Så må jo holdes mer enn det lyse håret!

Takk for evt tips :)

Anonymkode: 2d25b...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svart og sjokoladebrunt. 

Anonymkode: 674e1...239

Takk.Liker sjokoladebrunt. Kanskje med litt sånn dyprødskjær i.Men noen anbefalinger til hjemmefarging?Vært mye hos frisør.Men blir fort dyrt..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blå øyne, og farger håret svart. Bruker L'Oreal Casting Creme Gloss. De har mange mørke toner. Favoritten min er Blue Black, men den er vanskelig å få ta i her i Norge (diskriminering?!?!?), både i butikk og på nett. Hvis du kjøper i butikken, koster de gjerne 160-180 kr. Litt billigere i Sverige og på nett. Bunnpris og H&M har jeg også sett har kjørt tilbud 

Casting Creme Gloss varer i 3-4 uker hos meg - jeg vasker håret hver dag og bruker L'Oreal sin Elvive-serie, colour protect. 

Jeg innser at det der ut som jeg reklamerer for L'Oreal, men nei :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ginavn skrev:

Jeg har blå øyne, og farger håret svart. Bruker L'Oreal Casting Creme Gloss. De har mange mørke toner. Favoritten min er Blue Black, men den er vanskelig å få ta i her i Norge (diskriminering?!?!?), både i butikk og på nett. Hvis du kjøper i butikken, koster de gjerne 160-180 kr. Litt billigere i Sverige og på nett. Bunnpris og H&M har jeg også sett har kjørt tilbud 

Casting Creme Gloss varer i 3-4 uker hos meg - jeg vasker håret hver dag og bruker L'Oreal sin Elvive-serie, colour protect. 

Jeg innser at det der ut som jeg reklamerer for L'Oreal, men nei :P 

Takk for svar :)

Liker svart.Hatt det før.Men blir for mørkt for meg.Brukt Ebony(brunsvart) og det var fint.Men vil ha noe lysere. Skulle kanskje hatt med kald undertone i forhold til blå øyne og kald hudtone? Har ganske lyst no. mørkt men litt lyst og med litt rødt skjær kanskje? Noe som gir litt farge og liv og føler du ser yngre ut. eller er det litt sånn i dark choclate feks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarger har veldig mye å si. 
Har selv blå øyne, og om jeg farger håret mørkt så ser jeg fort ut veldig blek ut på vinteren. 

Har funnet ut at mellomblond med kjølig rødskjær er noe som passer best til hud og øyne for meg. 
Venninne som er lysere i huden enn meg passer best til helt lyst blondt. 

Anonymkode: 188a6...e02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hudfarger har veldig mye å si. 
Har selv blå øyne, og om jeg farger håret mørkt så ser jeg fort ut veldig blek ut på vinteren. 

Har funnet ut at mellomblond med kjølig rødskjær er noe som passer best til hud og øyne for meg. 
Venninne som er lysere i huden enn meg passer best til helt lyst blondt. 

Anonymkode: 188a6...e02

Takk for svar. Har du noe navn og nr pp evt hårfarge?Lettere å se for seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :)

Liker svart.Hatt det før.Men blir for mørkt for meg.Brukt Ebony(brunsvart) og det var fint.Men vil ha noe lysere. Skulle kanskje hatt med kald undertone i forhold til blå øyne og kald hudtone? Har ganske lyst no. mørkt men litt lyst og med litt rødt skjær kanskje? Noe som gir litt farge og liv og føler du ser yngre ut. eller er det litt sånn i dark choclate feks? 

Jeg kan ikke svare deg noe mer detaljert, dessverre! Hårtoner til riktig hudfarge er utenfor kompetanseområdet mitt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ginavn skrev:

Jeg kan ikke svare deg noe mer detaljert, dessverre! Hårtoner til riktig hudfarge er utenfor kompetanseområdet mitt :P 

Hehe. Ja ikke lett å finne ut av.Har prøvd meg fram hos frisører før.Men ikke lett det heller..Og blir fort dyrt.. Liker hjemmefarge best på mørkere hår.Frisørene tuller alltid med etterveksten.Så blir aldri likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hudfargen og fargene på bryn. Mørkt hår er IKKE fint dersom du har nærmest usynlige lyse bryn. 

Jeg har mørke bryn, så at jeg har helbleket hår ser ikke bra ut. 

Hvis du er veldig lys naturlig, er det fint å ha lyst hår. Men brunt kan jo også fungere, bare ikke ta for mørk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...