Gå til innhold

Bilde av kroppsdel som dere er minst fornøyd med

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste av oss har en eller flere kroppsdeler som man er misfornøyd med eller har komplekser for. Hvilken kroppsdel er dere minst fornøyd med? Har dere noen historier som illustrerer hvordan komplekser faktisk har påvirka dere? Illustrer gjerne med bilde(r), mest sannsynlig kan vi avkrefte at dette er noe å bry seg om!

Selv har jeg mest komplekser for rumpe og lår, altfor mye hår!😂😅😥

Anonymkode: aa3b3...7cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du vil ikke legge ut bilde selv? 

Anonymkode: 0374e...b3f

• Liker 6
Skrevet

Magen... stor og navlen er ødelagt etter kikkehulls operasjon

• Liker 1
Skrevet

Tunga selfølgelig😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du vil ikke legge ut bilde selv? 

Joda, her er det...hårete rumpe og lår har bl.a. ført til at jeg ikke akkurat liker å sprade rundt naken. Litt ukomfortabel både foran partner og f.eks. i en offentlig garderobe.

Har fått tilbakemelding på at det ser "tøft" ut fra det motsatte kjønn, men tror vel egentlig ikke helt på det. Men det positive i det her er jo at det egentlig bare er å barbere eller trimme håret så jeg skal passe meg for å klage for mye 😊

15656064997596657445618956446535.jpg

• Liker 2
Skrevet

Hele trynet, men vil helst ikke poste det her😅

Anonymkode: 5a7e2...789

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, her er det...hårete rumpe og lår har bl.a. ført til at jeg ikke akkurat liker å sprade rundt naken. Litt ukomfortabel både foran partner og f.eks. i en offentlig garderobe.

Har fått tilbakemelding på at det ser "tøft" ut fra det motsatte kjønn, men tror vel egentlig ikke helt på det. Men det positive i det her er jo at det egentlig bare er å barbere eller trimme håret så jeg skal passe meg for å klage for mye 😊

Den rumpa der trenger du jo ikke være redd for å vise fram

Anonymkode: 5a7e2...789

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting galt med det der. 

Kvinne 29

Anonymkode: 680c1...353

• Liker 2
Skrevet

Nesen min som drar selvtilliten min på bunn. Hvordan den peker ned. Hvor tynn den er ellers men så har du en svær klump av en tupp. En dag, en vakker dag skal jeg operere til en fin tupp. 

88694BE5-76B5-46F9-BD93-F7B10436F85F.jpeg

Anonymkode: 10134...adb

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesen min som drar selvtilliten min på bunn. Hvordan den peker ned. Hvor tynn den er ellers men så har du en svær klump av en tupp. En dag, en vakker dag skal jeg operere til en fin tupp. 

88694BE5-76B5-46F9-BD93-F7B10436F85F.jpeg

Den var jo fin!! 

Jeg har oppstoppernese og det er stygt :( 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Den var jo fin!! 

Jeg har oppstoppernese og det er stygt :( 

Jeg er såklart ikke enig med deg, men takk. Den er virkelig ikke fin, og den passer heller ikke til resten av ansiktet mitt. 

Hadde gjort mye for en søt liten oppstoppernese!!!!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er såklart ikke enig med deg, men takk. Den er virkelig ikke fin, og den passer heller ikke til resten av ansiktet mitt. 

Hadde gjort mye for en søt liten oppstoppernese!!!!

Dessverre er det ikke det jeg har:( 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting galt med det der. 

Kvinne 29

Anonymkode: 680c1...353

Takk for tilbakemelding! Da skal jeg prøve å føle meg litt friere og litt mindre bevisst neste gang jeg er naken 😁

Skrevet

Tråden stenges etter oppdatering av reglene:

Sitat

* Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. Vi aksepterer heller ikke at man deler bilder av andre. Moderatorteamet kan når som helst fjerne innhold som oppleves som at det bryter med disse retningslinjene, uten forvarsel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...