Gå til innhold

Stemor på snap/facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sikkert litt rar. Men jeg kunne faktisk tenkt meg å ha stemoren til barna mine på både Facebook og snap. Dette fordi jeg vil gjerne se bildene hun deler av mine barn. Men stemor er ikke veldig intr i dette. For all del. Forstår at hun ikke vil ha exen til samboeren på Facebook og snap, men da hun er sammen med faren til mine barn, og bor med mine barn annenhver uke, syns jeg egentlig ikke det hadde vært så altfor rart.

Jeg og faren hadde hverandre lenge på snap.. Brukte den til å sende bilde av barna innimellom. Han sletta meg plutselig forje uke, noe jeg egentlig finner rart, da vi har en god tone generelt. De har begge min søster på face og snap. Det synes jeg er rart. De kan ha henne, men ikke meg. Jeg er barnas mor, hun er barnas tante. Er sikkert en logikk der jeg ikke ser 

Anonymkode: 77ac4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel opp til dem hvem de vil ha som venner på SoMe? 

Anonymkode: 253c7...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom dere? 

Anonymkode: f12ba...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min x og hans nye samboer sender meg bilder av ungene på Messenger. Jeg sender også bilder, da til x'en.

Mer oppdatering av bilder har jeg egentlig ikke behov for.

Anonymkode: c8559...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både min x og hans nye samboer sender meg bilder av ungene på Messenger. Jeg sender også bilder, da til x'en.

Mer oppdatering av bilder har jeg egentlig ikke behov for.

Anonymkode: c8559...25b

Men det gjør verken min ex eller hans samboer. Så når de er hos faren får jeg ikke et eneste bilde av dem. Men når ungene er hos sender jeg bilder til dem

Anonymkode: 77ac4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom dere? 

Anonymkode: f12ba...827

Nærmer seg vel 5 år nå

Anonymkode: 77ac4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, puppi skrev:

Ja du hørtes jo lite kontrollerende ut .....

Hvorfor det? Jeg vil bare få/se bilder av barna. Er ikke noe annet en det 🤔 var ikke meningen å fremstå som kontrollerende

Anonymkode: 77ac4...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Jeg vil bare få/se bilder av barna. Er ikke noe annet en det 🤔 var ikke meningen å fremstå som kontrollerende

Anonymkode: 77ac4...5f3

Holder det ikke å få høre hva barna har gjort på? 

Anonymkode: 2c791...914

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil heller ikke barnas stemor være venn med meg på SoMe. jeg skulle gjerne  hatt mer kontakt og blitt bedre kjent med henne generelt, hun tilbringer jo faktisk like mye tid med barna mine som  jeg selv gjør og er dermed et viktig menneske i deres liv, så jeg har lyst til å kjenne henne. Har ikke behov for å kontrollere noe som helst, både jeg og eksen er veldig restriktiv med å dele bilder av barna, så det forventer jeg er ivaretatt der. men for meg er det naturlig å være "venner" når man tross alt har en god del med hverandre å gjøre. men det er tydelig at de ikke tenker likt, og det må man vel bare respektere. men det føles rart når vi sikkert har 30 felles venner på SoMe at ikke vi kan ha kontakt liksom...

Anonymkode: dde6a...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg prinsipielt sett enig med trådstarter, samtidig som det er vanskelig å få til dette i praksis. Helt naturlig å ønske en viss kontroll over hvilke bilder av sine barn som sirkulerer i sosiale medier, og hvem som får sett de.

Anonymkode: 36534...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ex er ex, de to bokstavene har en tydelig mening, nemlig over og ut. Det er helt unatulig å ha den forhenværende så tett innpå livet med den nye partneren som du ønsker .  Så intenst som du vil ha det føles påtrengende. 

Anonymkode: e334b...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her vil heller ikke barnas stemor være venn med meg på SoMe. jeg skulle gjerne  hatt mer kontakt og blitt bedre kjent med henne generelt, hun tilbringer jo faktisk like mye tid med barna mine som  jeg selv gjør og er dermed et viktig menneske i deres liv, så jeg har lyst til å kjenne henne. Har ikke behov for å kontrollere noe som helst, både jeg og eksen er veldig restriktiv med å dele bilder av barna, så det forventer jeg er ivaretatt der. men for meg er det naturlig å være "venner" når man tross alt har en god del med hverandre å gjøre. men det er tydelig at de ikke tenker likt, og det må man vel bare respektere. men det føles rart når vi sikkert har 30 felles venner på SoMe at ikke vi kan ha kontakt liksom...

Anonymkode: dde6a...eb4

Jeg også. Rett etter hun flyttet inn til min ex inviterte jeg på både kaffe og lunch ute for at vi skulle bli litt kjent. Men hun så ikke behovet for det, og takket høflig nei. Kan ikke gjøre annet en å godta det, men jeg synes det er utrolig rart at hun kan gå på café med min søster uten barna. Vi har også en del felles bekjent på Facebook, de fleste er foreldre til barnas klassekamerater

Anonymkode: 77ac4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikkert litt rar. Men jeg kunne faktisk tenkt meg å ha stemoren til barna mine på både Facebook og snap. Dette fordi jeg vil gjerne se bildene hun deler av mine barn. Men stemor er ikke veldig intr i dette. For all del. Forstår at hun ikke vil ha exen til samboeren på Facebook og snap, men da hun er sammen med faren til mine barn, og bor med mine barn annenhver uke, syns jeg egentlig ikke det hadde vært så altfor rart.

Jeg og faren hadde hverandre lenge på snap.. Brukte den til å sende bilde av barna innimellom. Han sletta meg plutselig forje uke, noe jeg egentlig finner rart, da vi har en god tone generelt. De har begge min søster på face og snap. Det synes jeg er rart. De kan ha henne, men ikke meg. Jeg er barnas mor, hun er barnas tante. Er sikkert en logikk der jeg ikke ser 

Anonymkode: 77ac4...5f3

Kan du ikke heller be far sende bilder på SMS? Jeg tror alle forstår hvorfor stemor ikke vil ha deg på face og snap. Man legger jo ikke bare ut bilder av barn der, men også bilder av venner og privatliv som man kun ønsker å dele med venner. Jeg er sikker på at du innerst inne forstår dette om du legger godviljen til:-)

Anonymkode: 4eaec...e41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut mye internt på snapchat. Som venner og familie gjerne ka, men for barnas mor vil jeg gjerne fremstå mest mulig fornuftig ut. 

Anonymkode: fbb99...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg som gjerne skulle delt både bilder og erfaringer med barnas mor, mens hun har ikke engang villet hilse på meg. Det må jeg bare respektere.

Anonymkode: a8d92...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...