Eføy Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Har dere noen gode tips å komme med når det gjelder bursdagsgave til min kjære mamma? Jeg tenkte å gi henne underholdning av et eller annet slag, pluss en middag. Har dere noen tips til hva jeg kan finne på? Har sett gjennom Billettservice sine sider, men det var ikke så mye som falt i smak, bortsett fra en konsert med Seal.. Noen forslag?
Eføy Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2005 Takk for forslagene. Spa tror jeg ikke egner seg, for hun hater at ukjente "tar" på henne. Vin drikker hun ikke. Skal ikke være så lett, men fine forslag! Vurderer kino.
Gjest Formosiss Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 Jeg ga mamma en tur på Disney On Ice til jul. Dette krevde jo selvsagt at hun kom til Oslo, så da ble det Oslo-tur på henne også. Var her en langhelg og storkoste seg. :-)
Laina Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Når har hun bursdag? Dette er kanskje bare for hesteinteresserte, men jeg tror det er et utrolig flott show. http://www.levade.se/ I Oslo fra 5. til 22. mai.
Catzy Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 Hvor bor hun? Og hvor mye penger er du villig til å gi? På Wallmans i Oslo får hun mat og langt show for 650 kr og oppover. Men det spørs hvor hyggelig det er å gå alene, så mulig du må spandere det samme på deg selv, eller få noen andre til å gå med henne. Catzy
Fi Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Jeg synes kurs er en god idè. Det finnes mange kurs, og er både kreativt og noe hun sikkert ville sette pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå