AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Jeg har en jeg vil kalle fuckfriend, eller friends with benefits, siden vi er mer venner enn vi har sex. Vi er mye med hverandre, gjør alt som kjærester gjør, sover mye hos hverandre, drar ut sammen, drar på kino, lager mat sammen, ser på serier hjemme sammen osv osv. Og har sex da når vi har lagt oss hvis vi sover over hos hverandre. Jeg har 0 følelser for han, men har det veldig gøy med han også får jeg jo tilfredsstilt sexuelle behov da. + at jeg får tilfredsstilt "oppmerksomhets behovet" eller får bekreftelser på at jeg er fin, han tar mye på meg, stryker mye på meg, holder meg på ryggen når vi går ute sammen f.eks. og står vi i kø i en butikk f.eks så stryker han meg på ryggen. Vil alltid ligge tett inntil meg når vi ser på film og han vil ofte ha kyss og vil ofte holde rundt meg og sier mye fint.. Ja, sånne ting. så folk tror vel vi er kjærester om de ser oss sammen. Jeg er ikke så intens tilbake. Jeg tror han har mye følelser for meg. Vi chatter nesten kontinuelig når vi ikke er med hverandre. Kan et fuckfriendforhold fungere på denne måten hvis ingen av partene har følelser? Eller hvordan fungerer deres fuckfriend forhold? Jeg har aldri hatt en fuckfriend før, bare onenightstands og forhold. Så jeg bare lurer på hva som er et "normalt" ff-forhold ? Høres dette nornalt ut? Anonymkode: 901b0...4df
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Har et sånn FF forhold, der han er som du beskriver. Han er veldig klar på at det kun er fysisk men at han liker sånn nærhet. Så ingen følelser her det har funket bra i snart 3 år. Vi har nok ikke så mye kontakt som dere utenom men i perioder daglig andre ukentlig. Anonymkode: 4a19b...720
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et sånn FF forhold, der han er som du beskriver. Han er veldig klar på at det kun er fysisk men at han liker sånn nærhet. Så ingen følelser her det har funket bra i snart 3 år. Vi har nok ikke så mye kontakt som dere utenom men i perioder daglig andre ukentlig. Anonymkode: 4a19b...720 I 3 år ja, hvordan hadde det blitt om en av dere fikk en kjæreste ? Hadde dere fortsatt som kun venner da? Eller avbrutt alt ? Anonymkode: 901b0...4df
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I 3 år ja, hvordan hadde det blitt om en av dere fikk en kjæreste ? Hadde dere fortsatt som kun venner da? Eller avbrutt alt ? Anonymkode: 901b0...4df Vi var ikke venner eller bekjente i utgangspunktet så hadde nok mistet kontakten. Kanskje en hvordan går det melding i ny og ne. Anonymkode: 4a19b...720
Gjest Cum Control Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en jeg vil kalle fuckfriend, eller friends with benefits, siden vi er mer venner enn vi har sex. Vi er mye med hverandre, gjør alt som kjærester gjør, sover mye hos hverandre, drar ut sammen, drar på kino, lager mat sammen, ser på serier hjemme sammen osv osv. Og har sex da når vi har lagt oss hvis vi sover over hos hverandre. Jeg har 0 følelser for han, men har det veldig gøy med han også får jeg jo tilfredsstilt sexuelle behov da. + at jeg får tilfredsstilt "oppmerksomhets behovet" eller får bekreftelser på at jeg er fin, han tar mye på meg, stryker mye på meg, holder meg på ryggen når vi går ute sammen f.eks. og står vi i kø i en butikk f.eks så stryker han meg på ryggen. Vil alltid ligge tett inntil meg når vi ser på film og han vil ofte ha kyss og vil ofte holde rundt meg og sier mye fint.. Ja, sånne ting. så folk tror vel vi er kjærester om de ser oss sammen. Jeg er ikke så intens tilbake. Jeg tror han har mye følelser for meg. Vi chatter nesten kontinuelig når vi ikke er med hverandre. Kan et fuckfriendforhold fungere på denne måten hvis ingen av partene har følelser? Eller hvordan fungerer deres fuckfriend forhold? Jeg har aldri hatt en fuckfriend før, bare onenightstands og forhold. Så jeg bare lurer på hva som er et "normalt" ff-forhold ? Høres dette nornalt ut? Anonymkode: 901b0...4df Jeg synes ikke det høres normalt ut. Dere oppfører dere som kjærester. Det jeg anser som et normalt FF-forhold, er at man puler, og ikke omgås noe særlig utenom det.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 En sånn fwb har jeg også. Mye fysisk kontakt når vi møtes. Jeg elsker å ligge tett inntil, og han liker å ha med tett inntill. Perfekt. Men han gir meg aldri komplimanger. Vi har vært friends with benefits i 8 mnd nå, og ikke en eneste gang har han gitt meg et komplimang. Jeg har faktisk vurdert å avslutte det og finne en ny pga dette. En annen ting jeg lurer på: vet folk om dere? Hos meg vet 1 venninne om han, men tror ikke noen av hans venner vet om meg. Og sier dere "glad i deg" til hverandre? Anonymkode: 6af68...b54
Måneskinn Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 Jeg har en ff på gang nå. Han oppfører seg helt annerledes enn de andre jeg har hatt. Med denne er det snapping hver dag, og han sender meg stort sett snap hver morgen der han ønsker meg en god dag en uke siden vi møttes sist og det har vært masse kontakt. Det er helt uvant for meg, og jeg er positivt overrasket må jeg si. I går kveld planla vi neste treff, også helt uvanlig for meg. De andre jeg har hatt har liksom bare tatt det på sparket, noe jeg ikke har vært helt fornøyd med. Denne gjør alt "riktig", om jeg kan si det sånn. Så er det bare å håpe at det holder en stund da men til deg ts, jeg ville fått følelser for en som var så øm og kjærlig mot meg. Men det er kanskje ikke en type du ville hatt som kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #8 Skrevet 12. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: En sånn fwb har jeg også. Mye fysisk kontakt når vi møtes. Jeg elsker å ligge tett inntil, og han liker å ha med tett inntill. Perfekt. Men han gir meg aldri komplimanger. Vi har vært friends with benefits i 8 mnd nå, og ikke en eneste gang har han gitt meg et komplimang. Jeg har faktisk vurdert å avslutte det og finne en ny pga dette. En annen ting jeg lurer på: vet folk om dere? Hos meg vet 1 venninne om han, men tror ikke noen av hans venner vet om meg. Og sier dere "glad i deg" til hverandre? Anonymkode: 6af68...b54 Ja, alle hans venner og mine venner vet om oss. Han har sagt at han er glad i meg 1 gang når han var full, men jeg sa det ikke tilbake 🤷♀️ han driver alltid å skal dokumentere til vennene sine på snap at han er med meg 😛 tar bilder i "smug" og sånt. jeg tenker.. jaja! Han sier han ikke er ute etter noe forhold sånn med det første, så da må jeg jo bare stole på det da. Anonymkode: 901b0...4df
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #9 Skrevet 12. august 2019 4 timer siden, Måneskinn skrev: Jeg har en ff på gang nå. Han oppfører seg helt annerledes enn de andre jeg har hatt. Med denne er det snapping hver dag, og han sender meg stort sett snap hver morgen der han ønsker meg en god dag en uke siden vi møttes sist og det har vært masse kontakt. Det er helt uvant for meg, og jeg er positivt overrasket må jeg si. I går kveld planla vi neste treff, også helt uvanlig for meg. De andre jeg har hatt har liksom bare tatt det på sparket, noe jeg ikke har vært helt fornøyd med. Denne gjør alt "riktig", om jeg kan si det sånn. Så er det bare å håpe at det holder en stund da men til deg ts, jeg ville fått følelser for en som var så øm og kjærlig mot meg. Men det er kanskje ikke en type du ville hatt som kjæreste? Han har mye som jeg ser etter i en kjæreste, men det er vel egentlig bare utseende og humor og at han er snill. Han har mange ting eller problemer i livet som gjør at følelsene mine ikke kommer. Et forhold med han hadde ikke fungert. Hadde bare blitt vanskelig og styrete. Så jeg får avsmak pga alt det der. Men å være venn med han og knulle er helt supert. Jeg hadde ikke blitt sjalu heller om han var med andre jenter. Så er virkelig 0 følelser fra min side. Jeg vet at når jeg blir sjalu ved tanken på en fyr med en annen dame, da har jeg føleler. Og sjalusi finnes det ikke spor av her. Anonymkode: 901b0...4df
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #10 Skrevet 12. august 2019 Da jeg hadde en ff var vi rett og slett gode venner uten romantiske følelser for hverandre som gjorde typiske venne-ting (gå på kino, pizza og video kveld osv), og innimellom hadde vi sex. Anonymkode: 1ec45...8ca 1
Katten.2.0 Skrevet 12. august 2019 #11 Skrevet 12. august 2019 Foretrekker slike relasjoner hvor man kan være intim og nær uten at man nødvendigvis har kjæreste-følelser for hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå