Gå til innhold

Hva skriver dere i bioen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skriver dere i bioen på Tinder, Sukker og sånne steder. 

Vurderer å hive meg ut i datingmarkedet, men har ingen erfaring fra det, så vil bare høre litt om hva som er vanlig å skrive. 

Anonymkode: 01077...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke røyk

ikke fest hver helg

økonomisk oversikt

Anonymkode: 6060d...724

Skrevet

Skriver ikke når jeg sitter i bioen. Da prøver jeg å følge med på filmen 

Anonymkode: 5de52...94d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skriver ikke når jeg sitter i bioen. Da prøver jeg å følge med på filmen 

Anonymkode: 5de52...94d

Nå framstår du bare som mindre intelligent. 🙄

Anonymkode: 01077...b7d

• Liker 1
Skrevet

Er du mann eller kvinne? Tror kvinner skriver mer enn menn.

Det som er viktig er at man i alle fall tar seg tid til å skrive NOE. Jeg sveiper alltid nei på dem som ikke har skrevet noen ting.

Jeg som kvinner liker følgende:

Du sier noe om hva du liker å gjøre, litt om hva slags person du er, hvordan livssituasjonen din er (barn, økonomi), kanskje litt om hva du søker. Gjerne noe om at du ikke ønsker noen som røyker eller at du ikke ønsker ONS. Noen menn skriver høyden sin.

Men: Ikke skriv snapnavnet ditt! Det er så kleint! Og ikke bruk masse emojier. Og ikke vær alt for hintende om at du vil leke/kose/utforske de gode sidene i et parforhold. Det får komme senere, synes jeg. Generelt synes jeg at voksne menn ikke trenger å utbrodere at de er lekne eller kosete...

Er det bare sex du er ute etter (noen på Tinder er det), da er det greit å skrive akkurat det.

Anonymkode: 0a89d...c88

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver rett og slett ingen ting, men har 1-2  bilder. Klart jeg kunne hatt med en setning eller to, men synest egentlig det er uheldig å ha med for mye tekst. Synest mange profiler har med for mye om hva de vil ha og hva de vertfall ikke vil ha.

Prøv deg frem.

Anonymkode: e4c48...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...