Sliten&kjørt52 Skrevet 12. august 2019 #21 Del Skrevet 12. august 2019 Slitsom situasjon for alle, på flere måter. Søvn er jo helt klart viktig, -lett å ¨glemme¨ ting som å spise skikkelig og. Bra du har venner, -kom deg litt ¨vekk¨ fra situasjonen, -gjør hyggelige ting \ ¨koble fra¨ innimellom om du klarer. Det er lett å kjøre seg helt på felgen, -husk... Skal du ha krefter til å hjelpe pappa, og de andre m å du ta vare på deg selv... Ønsker deg, og dere vel. For meg kan musikk være ¨medisin¨ når ting blir hardt. a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #22 Del Skrevet 12. august 2019 Akkurat nå, 98erjente skrev: Har ikke prøvd noe sånt nei. Ja håper han får det bra der han kommer og at han ofte kommer ned hit og besøker meg Jeg skal ikke være en gledesdreper, men healing hjelper ikke på sykdommen. Det er mange som suger penger ut av døende personer og det hjelper ikke noe som helst. Jeg har ett veldig nært familiemedlem som også hat kreft og jeg vet hvor redd du er. Jeg merker veldig godt at psyken min sliter for tiden. Mitt familiemedlem er ikke døende, men har en veldig sjelden og hissig krefttype og personen er veldig syk av cellegiften. Personen vil aldri bli kreftfri heller, så frustrasjonen er stor hos meg, selv om personen kan leve i flere år med dette. Den dagen personen dør vil jeg sørge forferdelig, men samtidig kjenne en lettelse for at bekymringene er borte både for personen og oss rundt. Jeg vet de vil få det mye bedre da. Jeg er ikke religiøs av noe slag, men har heller ingen tro på at dette livet på jorden er det eneste vi opplever. Som en venn sv meg sa en gang så er livet på jorden så kort tatt i sammenheng med hvor gammel jorden er. Han sammenliknet ett liv som 1 dag i løpet av hele jordens eksistens. Bruk tiden med faren dim til å snakke om minner, drømmer, gleder og sorger. Fortell hvor glad du er i han og ta bilder av dere sammen. Jeg håper faren din får en lang stund til og ønsker deg alt godt fremover. Jeg sender deg en riktig god klem og håper du tsar deg tid til å leve ditt liv også ❤️ Anonymkode: 5a1ad...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå