AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Hei:) jente 20 her. Jeg har en kjærest som er ganske basic I sengen og har ikke så mange fetisher, eller ting som han tenner ekstra mye på, endaa.. derfor skal vi utforske litt. Han sier han er med på alt såå jeg gleder meg til å overraske han, har gjort det før å han liker nesten alt jeg gjør meen vil finne noen han virkelig elsker. Jeg vil prøve ut mye, by på meg selv, kostymer, parykker, sexleketøy, bondage, skuespill å alt det gøye som hører med;) Jeg er veldig trygg på meg selv seksuelt og elsker nye sensuelle og seksuelle opplevelser. Jeg tenner veldig på å please mannen jeg har sex med. Jeg har veldig lett for å kommer selv, og kommer jeg en gang kan du være sikker på at jeg kommer minst 5 ganger til. Såå alle menn, kom med deres villeste fantasier. Kanskje dere har vært med en kvinne som hadde gjorde noe sykt digg, fortell! Vet slike ting er sykt individuelt men, tenker at det er verdt å prøve å feile litt. Trenger ideer, vil egentli bare høre deres sykt gode opplevelser, å damer heng dere påå, har du overrasket med noe som falt i smak? Takk på forhånd :)) Anonymkode: 627a2...45b 1
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Tviler litt på at du kommer 6 ganger i en seanse🤭 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 Hvorfor det? Det kan gjøre også, og jeg har alltid vært sånn. Anonymkode: 93804...84e
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 (endret) ok, mener du 6 ganger i løpet av 2 timer? Helledussen så deilig å være så seksuelt tent da, hvor ofte har du orgasmer da? Jeg trener jo daglig på kegelmuskel øvelser, har oppnådd 5 utløsninger, men den sjette blir det bare blårøyk av😂 Men appetitt har jeg.... Endret 12. august 2019 av museslikker69
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 Kanskje han kan gi deg ris på rompa, det er nok noe mange tenner på 😀 Anonymkode: 7a547...5d1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 4 timer siden, museslikker69 skrev: ok, mener du 6 ganger i løpet av 2 timer? Helledussen så deilig å være så seksuelt tent da, hvor ofte har du orgasmer da? Jeg trener jo daglig på kegelmuskel øvelser, har oppnådd 5 utløsninger, men den sjette blir det bare blårøyk av😂 Men appetitt har jeg.... Nå er det STOR forskjell på menn og damer når det gjelder muligheter for multiorgasmer 😉 . Min kone kommer vanligvis 2-3 ganger hver gang, mens det holder med en gang for min del. 10 minutter etter utløsning begynner den lå "falle litt sammen" 😄 Kanskje jeg klarte å holde ereksjonen om jeg fikk fortsette mens den fortsatt er stiv, men etter 2-3 orgasmer er hun forsynt så jeg har ikke fått prøvd. Anonymkode: a0314...f09
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 Jeg mente 5 utløsninger på en dag ja, ikke uavbrutt nei, det tror jeg nok lisskaren ikke hadde klart i dag😂 At noen kvinner kan holde på uavbrutt, har jeg selv opplevd. Da er det jo maraton, tilbringe en hel dag sammen i senga, spise, drikke og sove litt... Ei sprutet 5 ganger (squirt), men det kan ikke sammenlignes med vanlig orgasme... Jeg slikket ei med kombinasjon fingre og viberator i 2 timer og 45 minutter, hun fikk sin første multiiorgasme, men jeg fikk senestrekk i tunga da🤭Nå har det vært magert med slikt i sommer, men neste gang skal jeg nok prøve å slå den🤫
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #8 Skrevet 12. august 2019 Få med ei venninde som kan suge han innimellom mens dere knuller. Ei som like å se på og som kan tenke seg å fingre seg selv til orgasme mens dere holder på. Ihvertfall en fantasi jeg digger. Anonymkode: 03a34...a33
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #9 Skrevet 13. august 2019 Min mann er lik din, bare litt mer.. Hva skal jeg si.. Uinteressert i å prøve nye ting. Han trives med "vanlig" sex. Men jeg trenger litt mer så da gjør vi det av og til. En gang kjøpte jeg håndjern som jeg la under madrassen. Vi skulle ha massasjekveld med happy ending, men jeg bandt han fast i sengen med både armer og ben. Det likte han veldig godt. (men jeg måtte si til han at hvis han synes det var ubehagelig så slapp jeg han løs med en gang og viste han nøkkel) Anonymkode: 37ce4...558 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå