Gå til innhold

orker ikke å ha kontakt med familie og venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en kjempe herlige familie og hjelpsomme venner. Greien er det at jeg har blitt litt deprimert etter fødsel og den eneste jeg orker fortiden er mitt eget barn, jeg blir utrolig sliten av å være sosial og føler at folk synes det er deres rett til å se ungen, gjerne flere ganger i uken, for han er jo "såå søt". Er det slemt gjort av meg hvis jeg velger å trekke meg litt tilbake? Hva ville dere tenkt? Jeg har alltid vært redd for å skuffe andre, men i denne situasjonen føler jeg at jeg må først og fremst tenke på baby og jeg tror baby har det bedre med en mor som har energi til å være en god mor.

Anonymkode: 81055...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke. Jeg trakk meg unna da jeg fikk barn fordi jeg hadde behov for å knytte bånd og bli bedre kjent med barnet mitt i fred og ro.

Du må gjøre det som er best for deg, drit i alle andre :)

Anonymkode: f203f...a86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Jeg trakk meg unna da jeg fikk barn fordi jeg hadde behov for å knytte bånd og bli bedre kjent med barnet mitt i fred og ro.

Du må gjøre det som er best for deg, drit i alle andre :)

Anonymkode: f203f...a86

Takk for responsen, da skal jeg høre litt mer på meg selv fremover og tørre å takke nei til forslag om å møtes.

Anonymkode: 81055...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg tenker at far kan komme på banen å ta ansvar for å skåne deg. Jeg tror nok også det er fint/hyggelig for han å oppleve å skape/få relasjon med barna sine.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger du, viktig tid med deg og barnet nå. Anbefaler deg derimot og kanskje snakke med lege, så ikke vondt blir verre. Og sagt ifra til familie så du ikke sender feil signaler. 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...