Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe og studere i år, og er generelt en del på farten. Trenger dermed en god ryggsekk som rommer litt og kan være med rundt om kring med noen pensumbøker og pc i. Er det noen som vil anbefale en ryggsekk som sitter bra på ryggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beckmann sine sekker er veldig bra. 

Anonymkode: 61ca5...715

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å gå på en sportsbutikk og prøve en sekk mellom 18-30 liter. De kan hjelpe deg å justere den for maks comfort :)

Anonymkode: 83101...686

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler å gå på en sportsbutikk og prøve en sekk mellom 18-30 liter. De kan hjelpe deg å justere den for maks comfort :)

De på sportsbutikk fungerer bra til skolerelatert også? :)

Skrevet
32 minutter siden, Fireflies said:

De på sportsbutikk fungerer bra til skolerelatert også? :)

Ja, vil tro det. Jeg skaffet meg en osprey sekk som sitter veldig godt og det er mange ulike typer lommer på den og god plass til en laptop. Den funker også fint på en helgetur(med laptop) eller hvis man er avhengig av å ha med seg litt stash rundt.

Hvis du bor i Oslo eller omegn så er det som sagt sportsbutikkene, men butikker som nomaden og chillout store har mye bra. De er reisebutikker. Så er det alltids fjellreven sekker.

Hvis du er ute etter noe mer moteriktig så har jeg ikke så mye peil på det.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vil tro det. Jeg skaffet meg en osprey sekk som sitter veldig godt og det er mange ulike typer lommer på den og god plass til en laptop. Den funker også fint på en helgetur(med laptop) eller hvis man er avhengig av å ha med seg litt stash rundt.

Hvis du bor i Oslo eller omegn så er det som sagt sportsbutikkene, men butikker som nomaden og chillout store har mye bra. De er reisebutikker. Så er det alltids fjellreven sekker. 

Hvis du er ute etter noe mer moteriktig så har jeg ikke så mye peil på det.

Moteriktig er ikke så viktig for meg. Trenger at den er brukbar, sitter godt og tåler å være med meg rundt omkring. Kjekt om den også er fin å se på, men er mer opptatt av den ikke ødelegger ryggen min enn at den er pen å se på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...