Gå til innhold

Sex etter fødsel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kvinner eller menn som føles at underlivet ditt /dama di sitt har forandret seg mye etter fødsel ? Kan man operere ? Jeg tenker om man føler ting ikke er slik som det burde være så burde man vel få slikt dekket selv om sexen nødvendigvis fortsatt er god! Hva tenker andre ?! 

Anonymkode: 5aea7...dbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spesifikt tenker du på? Man må jo nesten ta høyde for at alt ikke blir 100% som før. 

Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Hva spesifikt tenker du på? Man må jo nesten ta høyde for at alt ikke blir 100% som før. 

Jeg tenker om ting føles «videre « ut eller at ting er mer synlig åpent selv om ting kjennes normalt ut for eksempel . Jeg synes ting har forandret seg på ett nivå der det ikke lenger føles komfortabelt ut å gjøre diverse stillinger da ting føles anderledes ut både den ene og den andre plassen.  

Livredd ting skal føles skikkelig anderledes ut nå etter 3 veldig tette barn. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker om ting føles «videre « ut eller at ting er mer synlig åpent selv om ting kjennes normalt ut for eksempel . Jeg synes ting har forandret seg på ett nivå der det ikke lenger føles komfortabelt ut å gjøre diverse stillinger da ting føles anderledes ut både den ene og den andre plassen.  

Livredd ting skal føles skikkelig anderledes ut nå etter 3 veldig tette barn. 

Hvor lenge siden sist fødsel? De fleste som har født har en eller annen form for fremfall, flesteparten av ubetydelig grad. Men når det gir plager i hverdagen er det lurt å få det undersøkt. 

Skrevet
4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Hvor lenge siden sist fødsel? De fleste som har født har en eller annen form for fremfall, flesteparten av ubetydelig grad. Men når det gir plager i hverdagen er det lurt å få det undersøkt. 

Saken er at det er ca 5 mndr siden fødsel. Gyn og lege synes alt ser normalt ut. selv synes jeg absolutt ikke dette. Jeg føler ting har strukket seg og jeg føler på mange måter at bare jeg bøyer meg kommer det unormalt med luft inn. Ikke ok å ha det slik . Har vært en mester på knipe øvelser og får det veldig godt til. så det stresser meg. kan man operere ? sy seg mindre eller skjære ting som «har begynt å henge»? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Saken er at det er ca 5 mndr siden fødsel. Gyn og lege synes alt ser normalt ut. selv synes jeg absolutt ikke dette. Jeg føler ting har strukket seg og jeg føler på mange måter at bare jeg bøyer meg kommer det unormalt med luft inn. Ikke ok å ha det slik . Har vært en mester på knipe øvelser og får det veldig godt til. så det stresser meg. kan man operere ? sy seg mindre eller skjære ting som «har begynt å henge»? 

Hvis det er snakk om fremfall kan det opereres, men mange sliter desverre med å bli "trodd" og få hjelp. Jeg kan trøste deg med at 5mnd er kort tid. Jeg har også tre tette og det tok en god stund før ting føltes tilnærmet normalt, opp mot ett år. Fortsett med knipeøvelser. Og hvis du ammer kan det også ha innvirkning på underlivet pga hormoner (lavere østrogennivå). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...