AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Søkte om stipend og lån i slutten av august, og på mine sider står det at jeg kan forvente å få svar innen den 4.9?? Anonymkode: 6eb41...1da
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Har du betalt semesteravgiften? Anonymkode: d46bb...f10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søkte om stipend og lån i slutten av august, og på mine sider står det at jeg kan forvente å få svar innen den 4.9?? Anonymkode: 6eb41...1da Samme her, men jeg studerer på nett med skoleår mars-mars, så vet ikke om det er annerledes. Anonymkode: f944b...89e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 Står 4.9 hos meg også, søkte den 17.juli. Har betalt semesteravgiften. Men var lang ventetid da jeg søkte i januar også, da fikk jeg svar noen få dager før forventet dato. Tar nok bare lenger tid nå fordi det er langt flere som ligger i kø på denne tiden. Har ingenting å si for om du får lån eller ikke. Anonymkode: ea3b8...cfd
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #5 Skrevet 11. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du betalt semesteravgiften? Anonymkode: d46bb...f10 Jepp, den er betalt. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Står 4.9 hos meg også, søkte den 17.juli. Har betalt semesteravgiften. Men var lang ventetid da jeg søkte i januar også, da fikk jeg svar noen få dager før forventet dato. Tar nok bare lenger tid nå fordi det er langt flere som ligger i kø på denne tiden. Har ingenting å si for om du får lån eller ikke. Anonymkode: ea3b8...cfd Åjaa.. Ja, det tar vel litt tid. Men har noen venninner som fikk svar bare dagen etter?:o Anonymkode: 6eb41...1da
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #6 Skrevet 11. august 2019 Jeg fikk svar samme dag som jeg søkte (denne uken). Er du helt ny som student? Kanskje det har noe med saken å gjøre? Det kommer nok snart Anonymkode: 01b99...836
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #7 Skrevet 11. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk svar samme dag som jeg søkte (denne uken). Er du helt ny som student? Kanskje det har noe med saken å gjøre? Det kommer nok snart Anonymkode: 01b99...836 Ja, er ny stundent, men har hatt lån/stipend før også mtp sonans:) Anonymkode: 6eb41...1da
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #8 Skrevet 11. august 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, den er betalt. Åjaa.. Ja, det tar vel litt tid. Men har noen venninner som fikk svar bare dagen etter?:o Anonymkode: 6eb41...1da For de fleste så går det automatisk, disse får svar ganske med en gang. Men noen søknader må behandles manuelt. Derfor tar det tid. Hvorfor noen må behandles manuelt vet jeg ikke. Anonymkode: ea3b8...cfd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå