Gå til innhold

Krise! Kan noen hjelpe fort? Sønn overtatt mobilen min og får alle mine bilder og sms!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk min gamle iPhone 5s. Jeg har kjøpt en ny iPhone 7. 

Hvorfor i alle dager får sønnen min opp alt av mine bilder på sin mobil? Hvis jeg prøver slette står det "bildene slettes fra alle enheter", derfor tør jeg ikke slette dem!men mye er privat! 

Det samme med sms. Fredag fikk han mld fra min gynekolog om innkalling! 😳 og alle mine private mldr til mine venner..hjelpes     hva kan jeg gjøre??

Anonymkode: ef6f1...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må logge ut fra Apple-ID/iCloud, tipper jeg?

Anonymkode: 7b629...d21

• Liker 4
Skrevet

iCloud synchoniserer på tvers av enheter. Du må ta factory reset på hans telefon, så opprette egen bruker/cloud for ham.

Anonymkode: f10ef...d79

• Liker 2
Skrevet

Gjenopprett fabrikkinnstilling fort! 

Anonymkode: d8f7a...a7f

• Liker 1
Skrevet

Factory reset og/eller slå av synkronisering for den spesifikke enheten iCloud.

• Liker 2
Skrevet

Har dere samme icloudkonto? 

Jeg måtte lage egne til ungene mine, da sluttet de å få mine bilder og meldinger. 

Skrevet
19 minutter siden, Chroma skrev:

Har dere samme icloudkonto? 

Jeg måtte lage egne til ungene mine, da sluttet de å få mine bilder og meldinger. 

Samme konto. Han er bare 9. Jeg skal ta reset. Hvor gjør jeg det?kan noen gi eksakt oppskrift? Så jeg gjør det rett! 

Fikk helt panikk nå. Vi er i samlivsbrudd og han må IKKE se mine sms! Å hjelpe meg! 

Skrevet

Du må gå inn på innstillinger, helt øverst står det «Apple-ID». Du må logge han ut og opprette en ny Apple-ID til han. 

Skrevet

Logg ut av Apple ID. Gjennopprett fabrikkoppstillinger. Egen Apple ID til han. 

Anonymkode: ad94f...ee1

Skrevet

Du kan vel logge av enheten fra f.eks. en PC eller din egen telefon?

Skrevet

Har klart å slette alt av sms på hans tlf nå, etter at jeg lagde Apple id til han med epost adresse. 

Slettet også bilder fra hans telefon. Alt ligger fortsatt På min, heldigvis!

Men har nå et nytt problem! Når jeg opprettet ny id til han, så har jeg slettet min egen. Ikke noe problem tror jeg, for jeg kan raskt kopiere alt inn på iCloud..Men nå må jeg lage ny Apple id selv. Hvordan gjør jeg det? Sorry er så grønn! 

Tusen tusen takk for all hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...