exictence Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Jeg leser innhold i papadam. Men hvordan lage dem fra bunnen? Noen som vet?
Antoinette Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Linsemel, vann og salt? Det er jo som flatbrød.
exictence Skrevet 11. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2019 25 minutter siden, Antoinette skrev: Linsemel, vann og salt? Det er jo som flatbrød. Ja, men rører man ingrediensene sammen i en bolle først, flater man dem ut først, så frityrsteker dem, eller baker dem i ovnen (kan gjøres, har jeg lest)? Ser for meg at det blir klissete, men kanskje ikke? Og hvor mye av hver ting? kanskje bare prøve seg frem med de tre ingrediensene?
Meadow Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 Virker som de skal tørkes litt i ovnen før de frityrstekes. Oppskrift: https://www.masterclass.com/articles/what-is-papadum-easy-recipe-and-tips-for-making-perfect-indian-crackers
Lady Lovelylocks Skrevet 11. august 2019 #5 Skrevet 11. august 2019 Vil tro de skal tørkes først. De man kjøper er jo helt tørre..
exictence Skrevet 11. august 2019 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2019 Tusen takk for svar. Det står at det er enkelt å lage. Virker ikke veldig enkelt, i hvert fall ikke for en nybegynner. Kna og elte tynne. Rett konsistens. Sikkert en øvelse. Noen som har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå