Gå til innhold

Klyster som straff

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 11.8.2019 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Å tvinge ting opp i rumpa på barn er selvsagt voldtekt. Enten det er snakk om peniser, dildoer eller andre gjenstander. Og det gjelder selvsagt alle barn, uansett om barnet bare er noen måneder gammel når det får tvunget gjenstander eller peniser opp i rumpa.

Anonymkode: 7349a...cb5

Gjelder dette stikkpiller ved feber/sykdom også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klyster er mer bdsm det. 

Anonymkode: b0175...534

Gjest theTitanic
Skrevet

Dumt om det blir brukt til å ydmyke og straffe. Som barn eller voksen vil disse muligens få behov for medisinsk hjelp via endoskopi, klyster etc. Hva da? Da blir det vel til at de er så traumatisert at de nekter å motta nødvendig helsehjelp. 

Hvorfor ikke innføre bruk av tortur i samme slengen? 

Skrevet
På 12.8.2019 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis jeg kan sette en paracet stikkpille selv. Jeg løper ikke til legevakten hvis det kun er for å sette en stikkpille.

Anonymkode: 15a85...436

Hvis barnet er så sykt at det dør uten en stikkpille, er det vel kanskje på tide å dra på legevakta, ja... 

• Liker 2
Gjest Solkremen
Skrevet
På 11.8.2019 den 23.14, SupaWoman skrev:

Når barn er noen måneder gamle må man tvinge både termometer, paracet  og også klyster oppi rumpa på de hvis barnet ikke kommer på do.    Alle foreldre har altså voldtatt sine barn. :rolleyes:

Huff, ja dette er desverre sånn det er😩 Vår 2åring slet med kraftig forstoppelse og magesmerter pga melkeallergi og refluks. Aner ikke hvor mange ganger vi måtte sette klyster på han før medisiner og alt var riktig justert. Det føles jo som et overgrep å gjennomføre det, tross for at det faktisk må gjøres 😢 Så glad den tid er over! Å sette stikkpille ved feber i dag er heldigvis ikke et problem, så han har i alle fall ingen traumer😅

• 2 måneder senere...
Gjest Sirkelen
Skrevet

Det er mange kjipe ting folk drev med i gamle dager. Jeg har også lest om at dette kunne brukes som en trussel og en straff rettet mot barn før i tiden.

Selv fikk jeg svært mye stikkpiller og avføringspiller som barn, husker det enda. Jeg holdt tilbake avføringen og ble derfor veldig forstoppet. Og da ble det en ny runde. Jo mer midler jeg fikk, jo hardere lukket jeg rumpa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...