AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Har lest at klyster har vært, og blir kanskje foetsatt (?) brukt som straffemetode for barn. Fordi det er ubehagelig og ydmykende. Er det virkelig mulig?!? Dette kan vel aldri ha vært rt vanlig i Norge? Det jeg har lest har sett ut til å være fra USA. Vet lovverket der er annerledes enn Norge når det kommer til fysisk avstraffelse. Men dette kan vel ikke være lovlig der heller? Det er jo et overgrep. Å tvinge noe opp i rumpa på et barn når det ikke er noen medisinsk grunn til det. Er det noen som har hørt om dette? Anonymkode: f09fc...e70
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Nix,men tviler ikke på at det kommer fra Amerika. Anonymkode: 4cca6...7ef
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 Å tvinge ting opp i rumpa på barn er selvsagt voldtekt. Enten det er snakk om peniser, dildoer eller andre gjenstander. Og det gjelder selvsagt alle barn, uansett om barnet bare er noen måneder gammel når det får tvunget gjenstander eller peniser opp i rumpa. Anonymkode: 7349a...cb5 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 Æsj. Hvor har du lest det? Det høres mer ut som et bdsm-kink. Selvfølgelig er det ikke lov til å gjøre det på mindreårige som straff. Hvis en gjør det fortjener man å bli kastet i fengsel for å råtne der. Anonymkode: bc641...c52 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #5 Skrevet 11. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lest at klyster har vært, og blir kanskje foetsatt (?) brukt som straffemetode for barn. Fordi det er ubehagelig og ydmykende. Er det virkelig mulig?!? Dette kan vel aldri ha vært rt vanlig i Norge? Det jeg har lest har sett ut til å være fra USA. Vet lovverket der er annerledes enn Norge når det kommer til fysisk avstraffelse. Men dette kan vel ikke være lovlig der heller? Det er jo et overgrep. Å tvinge noe opp i rumpa på et barn når det ikke er noen medisinsk grunn til det. Er det noen som har hørt om dette? Anonymkode: f09fc...e70 Dette burde du vel ha en eller annen lenke for... Anonymkode: e827c...3eb 2
Djungelvrål Skrevet 11. august 2019 #6 Skrevet 11. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å tvinge ting opp i rumpa på barn er selvsagt voldtekt. Enten det er snakk om peniser, dildoer eller andre gjenstander. Og det gjelder selvsagt alle barn, uansett om barnet bare er noen måneder gammel når det får tvunget gjenstander eller peniser opp i rumpa. Anonymkode: 7349a...cb5 Når barn er noen måneder gamle må man tvinge både termometer, paracet og også klyster oppi rumpa på de hvis barnet ikke kommer på do. Alle foreldre har altså voldtatt sine barn. 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #7 Skrevet 11. august 2019 Er du den samme som oppretter alle stikkpilletrådene også? Anonymkode: 831f8...e42 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #8 Skrevet 11. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du den samme som oppretter alle stikkpilletrådene også? Anonymkode: 831f8...e42 Det samme tenkte jeg. TS der var veldig opptatt av skam og vegring i forbindelse med bruk av stikkpiller. Anonymkode: e11f9...65a 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #9 Skrevet 11. august 2019 26 minutter siden, SupaWoman skrev: Når barn er noen måneder gamle må man tvinge både termometer, paracet og også klyster oppi rumpa på de hvis barnet ikke kommer på do. Alle foreldre har altså voldtatt sine barn. Det er ikke det det er snakk om her da. Det tror jeg du skjønner. Om en gynekolog stikker noe inn i skjeden min så er det ikke voldtekt, men om noen tvinger fingre, penis eller objekter inn i meg for å ydmyke meg, så er det det. Vi snakker ikke om nødvendigheter her, vi snakker om bevisst ydmykelse og kroppskrenkelse som straff. Anonymkode: bc641...c52 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #10 Skrevet 11. august 2019 Dersom det finnes folk som gjør det på barna sine for å straffe de er de ikke riktig skrudd sammen! Håper virkelig ikke det stemmer. Anonymkode: 3c7d0...ee9 4
foreveralone Skrevet 11. august 2019 #11 Skrevet 11. august 2019 Knoll og tott, den gamle tegneserien, der ble de tvangsforet med lakserolje når de hadde vært rampete...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #12 Skrevet 12. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Å tvinge ting opp i rumpa på barn er selvsagt voldtekt. Enten det er snakk om peniser, dildoer eller andre gjenstander. Og det gjelder selvsagt alle barn, uansett om barnet bare er noen måneder gammel når det får tvunget gjenstander eller peniser opp i rumpa. Anonymkode: 7349a...cb5 Og hva skal en gjøre hvis barnet har høy feber og ikke klarer å ta medisin oralt? La det dø? Anonymkode: 15a85...436
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #13 Skrevet 12. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lest at klyster har vært, og blir kanskje foetsatt (?) brukt som straffemetode for barn. Fordi det er ubehagelig og ydmykende. Er det virkelig mulig?!? Dette kan vel aldri ha vært rt vanlig i Norge? Det jeg har lest har sett ut til å være fra USA. Vet lovverket der er annerledes enn Norge når det kommer til fysisk avstraffelse. Men dette kan vel ikke være lovlig der heller? Det er jo et overgrep. Å tvinge noe opp i rumpa på et barn når det ikke er noen medisinsk grunn til det. Er det noen som har hørt om dette? Anonymkode: f09fc...e70 Absolutt et overgrep hvis straff er intensjonen, og det ikke foreligger medisinske årsaker. Anonymkode: 024bb...d01 5
EvaLena Skrevet 12. august 2019 #14 Skrevet 12. august 2019 Det har jeg aldri hørt om at skjer. Link?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #15 Skrevet 12. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lest at klyster har vært, og blir kanskje foetsatt (?) brukt som straffemetode for barn Hvor i alle dager leser du??? Anonymkode: 792d8...ed1 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #16 Skrevet 12. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva skal en gjøre hvis barnet har høy feber og ikke klarer å ta medisin oralt? La det dø? Anonymkode: 15a85...436 Det er opp til medisinsk personell å avgjøre!! Anonymkode: 792d8...ed1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #17 Skrevet 12. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj. Hvor har du lest det? Det høres mer ut som et bdsm-kink. Selvfølgelig er det ikke lov til å gjøre det på mindreårige som straff. Hvis en gjør det fortjener man å bli kastet i fengsel for å råtne der. Anonymkode: bc641...c52 Det er også et BDSM kink. Men har lest flere steder at det har blitt brukt som straff for barn. Bl. a på Yahoo answers har jeg sett det. Utrolig mye rart å lese der, forresten. Veldig mange stokk konservative, trangsynte og homofobe som skriver der. Anonymkode: f09fc...e70
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #18 Skrevet 12. august 2019 Har også lest her inne om en som fikk en såpebit opp i rumpa av foreldrene som barn og måtte vente en viss tid før han fikk gå på do. Det blir vel noe av det samme. Anonymkode: f09fc...e70 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #19 Skrevet 12. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du den samme som oppretter alle stikkpilletrådene også? Anonymkode: 831f8...e42 Har aldri opprettet en stikkpilketråd. Anonymkode: f09fc...e70
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #20 Skrevet 12. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er opp til medisinsk personell å avgjøre!! Anonymkode: 792d8...ed1 Ikke hvis jeg kan sette en paracet stikkpille selv. Jeg løper ikke til legevakten hvis det kun er for å sette en stikkpille. Anonymkode: 15a85...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå