Gjest Lilpie Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Har forstått at dette skjer under g-punktsorgasme, og synes det ser så digg og naughty ut på en måte... Vil så gjerne oppleve det selv. Har dere noen tips til hvordan jeg kan få det til?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Det er helt feil at det skjer bre under stimulering av g-punktet. Om du onanerer fort og hardt, vil du også kunne få en slik orgasme. Forresten synes jeg ikke at slike orgasmer er noe bedre enn vanlige orgasmer.
Gjest Lilpie Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Det er helt feil at det skjer bre under stimulering av g-punktet. Om du onanerer fort og hardt, vil du også kunne få en slik orgasme. Forresten synes jeg ikke at slike orgasmer er noe bedre enn vanlige orgasmer. Hmm.. rart... Har ALDRI noen gang sprutet når jeg har kommet jeg... :,(
-Fisken- Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Det er helt feil at det skjer bre under stimulering av g-punktet. Om du onanerer fort og hardt, vil du også kunne få en slik orgasme. Forresten synes jeg ikke at slike orgasmer er noe bedre enn vanlige orgasmer. Enig.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Om du onanerer fort og hardt Det heter runking.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 Runking er det gutter som gjør da. Her er det sankk om jente-ejakulering.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #7 Skrevet 11. mai 2005 Runking er det gutter som gjør da. Her er det sankk om jente-ejakulering. Onanering fort og hardt, er runking, enten det er gutter eller jenter som gjør det.
Laina Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 Onanering fort og hardt, er runking, enten det er gutter eller jenter som gjør det. Denne diskusjonen har vel nettopp vært her inne? Og uansett hvordan man tilfredsstiller seg selv, heter det onanering!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #9 Skrevet 11. mai 2005 Det er feil. Runking er et ord forbeholdt menn og det de gjør når de "drar'n". Onanering og masturbasjon kan brukes om begge kjønn.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #10 Skrevet 11. mai 2005 Det er feil. Runking er et ord forbeholdt menn og det de gjør når de "drar'n". Onanering og masturbasjon kan brukes om begge kjønn. Onanering/Masturbasjon er veldig "kliniske" og nesten medisinske utrykk, omtrent som "vagina" og penis". Et folkelig ord bør også jenter kunne bruke, da det for begge kjønn handler om rytmiske og hurtige håndbevegelser med et visst trykk. Syns runking dekker bra for begge kjønn.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #11 Skrevet 11. mai 2005 Du får da for all del bruke ordet runking. Men det er nok ikke så veldig mange som holder med deg der. Det er også vesentlige forskjeller i hvordan onanering foregår hos ulike kjønn. Jeg som jente har ikke noe jeg kan runke.. At det ikke finnes et vel etablert ord egnet for jenter kommer vel av at det har vært hysj hysj rundt dette temaet, snille jenter skal ikke gjøre sånt.. Hvis du synes ordet onanere blir så rart, er du kanskje ikke så veldig moden?
Gjest golly Skrevet 11. mai 2005 #12 Skrevet 11. mai 2005 He..klitten til dama er så stor/land at det hender vi "runker" den. Bare ta rundt hudfolden med tommel/pekefinger og "røske" i vei haha
Gjest manic Skrevet 11. mai 2005 #13 Skrevet 11. mai 2005 Er vel det samme hva vi kaller det så lenge alle forstår hva vi mener?????
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #14 Skrevet 11. mai 2005 Du får da for all del bruke ordet runking. Men det er nok ikke så veldig mange som holder med deg der. Det er også vesentlige forskjeller i hvordan onanering foregår hos ulike kjønn. Jeg som jente har ikke noe jeg kan runke.. At det ikke finnes et vel etablert ord egnet for jenter kommer vel av at det har vært hysj hysj rundt dette temaet, snille jenter skal ikke gjøre sånt.. Hvis du synes ordet onanere blir så rart, er du kanskje ikke så veldig moden? Du skriver: Du får da for all del bruke ordet runking. Men det er nok ikke så veldig mange som holder med deg der Nei, ikke før om 10-15 år. Språket er i stadig utvikling. Du skriver: Jeg som jente har ikke noe jeg kan runke.. Har du ikke noe der nede som du kan bruke hånda/fingrene på rytmisk og fort, med et visst trykk, som i kombinasjon med fantasier/tekst/film/bilder, gir deg nytelse og orgasme? :o ...det er jo ikke noe annet gutter/menn gjør med sitt kjønnsorgan?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #15 Skrevet 11. mai 2005 hehe.. er vel kanskje litt optimistisk/selvgodt å mene at DIN mening skal forandre hele det norske språk? Det er jo opplest og vedtatt at å runke er når en mann (eller en dame) bruker hånda rundt en penis og drar frem og tilbake. En mann kan runke seg selv= onanere, men en dame kan også runke en mann og da er det ikke onani. Derfor er ordet onani best egnet for selvkos. Egentlig for begge. Men runking er et innarbeidet ord, akkurat som fingring av jenter, suging, slikking osv. Det en jente gjør når hun onanerer involverer jo for det første ingen penis, og for det andre er det mer kosing, kjæling da. Man kan hvertfall ikke ta rundt noe å gjøre slik gutta gjør. Det finnes faktisk en god del ord som er kjønnsrelaterte, og det er vel greit? Det er jo tross alt forksjell på gutter og jenter. Dessuten onanerer jenter ofte med dildo og vibrator, vil du kalle det å runke også da? Det blir jo fullstendig på trynet, siden det ikke involverer hånda engang. Du får mene hva du vil, men tro nå ikke at alle ord kan brukes om alt bare fordi du vil. Det at du ikke greier å se forksjellen her, bunner mest sannsynlig i uerfarenhet/umodenhet.
Gjest Elise3 Skrevet 15. mai 2005 #16 Skrevet 15. mai 2005 Heisann...synes temaet ramlet bort etter alle innlegg om det heter onani eller ei :o kan fortelle at jeg er en av de heldige jentene som kan nettopp ejakulere!!!! Det er helt RÅTT å få "sprutorgasme" som jeg kaller det... Men har fått det kun med min psrtner gjennom ti år...så jeg tror nok at trygghet blandt partnere er en viktig ting! Kan styre spruten ganske godt jeg,å spruter nesten under hvert samleie...mannen min elsker det,forguder den egenskapen jeg har! Det spiller også litt inn på graden opphissethet,og god oppvarming,hvordan den orgasmen blir... Ellers har jeg ikke noen formening om hvordan man skal få til å sprute....har en (nesten) overfølsom klitoris,litt plagsomt av og til,men om det har sammenheng,vet jeg ikke!
Gjest seroxata Skrevet 15. mai 2005 #17 Skrevet 15. mai 2005 jeg ejakulerer også men til nå har jeg bare klart det "på egen hånd", og ikke med partner
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2005 #18 Skrevet 15. mai 2005 jeg fikk nesten en jente til å ejakulere en gang. men hun ba meg stoppe like før fordi hun trodde hun måtte tisse. det var litt kjipt for jeg hadde synes det va kult hvis hun gjorde det
mrs williams Skrevet 17. mai 2005 #19 Skrevet 17. mai 2005 åja det gjør jeg hver gang.. he he men det er ikke bare gøy for det kommer så mye ut noen ganger blir ganske vått!! Men det er deilig blir skikkelig sliten etterpå deilig!! (men det er som oftest når jeg koser med meg selv at jeg kommer)
Gjest gert Skrevet 18. mai 2005 #20 Skrevet 18. mai 2005 Må bare le av alle disse fake innleggene. Tror dere at dere er kule når dere skriver dem? Jeg spruter hver gang, jeg fikk nesten ei til å sprute, hvordan vet man da at hun nesten gjorde det.. ? *LOL* Komisk, hva disse fjortissene skriver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå