Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utdannet barnehagelærer, og har nylig bestått 30stp i videreutdanning innenfor læringsmiljø og pedagogisk ledelse. Jobber som ped.leder på 3.året,og gikk NED i ansiennitet når jeg gikk fra assistent/vikar til ped.leder, da mye visstnok ikke var relevant for ny stilling.....

Kort oppsummert er jeg begynt å lete etter ny jobb, men nå er det lønnsforhandlinger og jeg er usikker på hvor mye jeg kan kreve i økning pga de 30stp? 

Har 6års ansiennitet, mener jeg burde ligget på 9-10 da det er der jeg ville vært nå som assistent. Har 440 000 før skatt, pluss 15 000 i ledertillegg.

Er en lønnsøkning på 20 000 i året for mye å forlange? Jeg har en del ansvar i barnehagen for et prosjekt vi er inne i, som jeg har erfaring med fra før, og tenker å legge på 5000 for det og, i kravet mitt... 

Anonymkode: 72e30...62f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg vekk fra yrket før kropp og psyke går rett i dass, det er mitt råd... 

Anonymkode: cdbc5...1ac

• Liker 2
Skrevet

Etter 10år i barnehage vet jeg at det er her jeg skal være i mange år til, men takk for et unyttig svar 💁‍♀️

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg vekk fra yrket før kropp og psyke går rett i dass, det er mitt råd... 

Anonymkode: cdbc5...1ac

Jeg er utdannet sykepleier og barnehagelærer. Sykepleier er mye mer krevende enn å være barnehagelærer! Leger har det nok verre.

Synes forresten ikke det er for mye å forlange, ts. Jeg kjenner flere nyutdannede barnehagelærere som har 405 000 før skatt. Synes du har lite..

Anonymkode: 096e0...27c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utdannet sykepleier og barnehagelærer. Sykepleier er mye mer krevende enn å være barnehagelærer! Leger har det nok verre.

Synes forresten ikke det er for mye å forlange, ts. Jeg kjenner flere nyutdannede barnehagelærere som har 405 000 før skatt. Synes du har lite..

Anonymkode: 096e0...27c

Det syns jeg og, og er derfor på tur bort derfra så fort noe annet dukker opp. I fjorårets lønnsforhandlinger fikk jeg ikke gjennomslag for noe, og når jeg enda ikke får ansienniteten jeg ville fått i nabokommunen, eller samme som jeg hadde som assistent, er jeg lei. Har brukt mine første år som nyutdannet til å lande i jobben, og er motivert for bedre lønn asap.

Skrevet

Ei venninne er nybakt barnehagelærer (helt nyutdannet) og begynner på 500.000 nå i ny jobb (utenfor Oslo). Du har svært dårlig lønn.

Anonymkode: e5e84...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...