Gå til innhold

Jeg anbefaler alle til å spise så mye kjøtt og kjøre så mye bil som dere klarer som protest mot dette klimamaset!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg anbefaler alle til å dpise så mye kjøtt dere klarer, kjøre bil så mye dere orker og forurense så mye dere gidder! Gjør alt dette med god samvittighet, dette klimamaset er helt sinnsykt, gått altfor altfor altfor langt. 

Stem rett til valget, stem for all det ikke på mdg! Stem heller på noen som ikke er hrlt skadeskutt med dette klimamaset, det er vel egentlig kun et parti med vett i hue, og det er frp! 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.tv2.no/a/10766947/&ved=2ahUKEwjotcecr_rjAhWKxMQBHdx8CXQQFjABegQIBRAB&usg=AOvVaw2AEuM7YjpiWupJRlY_qXqo&cshid=1565511091193

Anonymkode: 4aa2d...d4c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stor forskjell på å være uenig i klimakrisen og på å oppføre seg som en trassig 4 åring. Jeg kjører enn så lenge dieselbilen min med god samvittighet, men jeg prøver å bidra så smått på andre måter. Om alle bare skal gi f*** og kjøre sitt eget løp så får vi jo en hyggelig verden....

• Liker 24
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefaler alle til å dpise så mye kjøtt dere klarer, kjøre bil så mye dere orker og forurense så mye dere gidder! Gjør alt dette med god samvittighet, dette klimamaset er helt sinnsykt, gått altfor altfor altfor langt. 

Stem rett til valget, stem for all det ikke på mdg! Stem heller på noen som ikke er hrlt skadeskutt med dette klimamaset, det er vel egentlig kun et parti med vett i hue, og det er frp! 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.tv2.no/a/10766947/&ved=2ahUKEwjotcecr_rjAhWKxMQBHdx8CXQQFjABegQIBRAB&usg=AOvVaw2AEuM7YjpiWupJRlY_qXqo&cshid=1565511091193

Anonymkode: 4aa2d...d4c

🙄 tror du trenger kjærlighet ♥️♥️

Anonymkode: 8eb32...c73

• Liker 5
Skrevet

Om du ikke tror på klimakrisen, hvordan tror du miljøet i byene blir dersom alle kjører bil? Har du vært i storbyer rundt omkring i verden med mye luftforurensing og merket hvordan luften er? Er du klar over hvor mange som får lungesykdommer i slike byer?

Anonymkode: d3ec0...033

• Liker 4
Skrevet

Det gjør jeg med aller største glede. Har dessverre ikke lappen selv da, men jeg blir gjerne med noen andre på kjøretur ;) 

Anonymkode: 918bd...447

Gjest theTitanic
Skrevet

Tisset du i buksene også så lenge som mulig i protest mot dette bleiesluttmaset når du var liten? 

Skrevet

MDG er bare enda en kvise på den politiske rumpe.

Gjemmer seg bak masse rasjonaliseringer, men agendaen er kun mer avgifter til folk flest. Møkkaparti.

Anonymkode: 918bd...447

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke alle bare flytte fra Oslo 😊

Anonymkode: 8d3c2...1a8

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Det er endel klimahysteri må innrømmes. Litt rett har de og det vet vi. Hysteri fremkaller trass. Likevel er virkelig ikke sabotasje veien å gå.. 

Skrevet
2 minutter siden, theTitanic skrev:

Tisset du i buksene også så lenge som mulig i protest mot dette bleiesluttmaset når du var liten? 

😂

Skrevet

Krenka generasjonen på sitt beste. potesur for bli oppfordret til meir miljøvennlig liv. Raser du like mye når barnehage barn blir oppfordret til plukke opp søppela etter seg? 

Anonymkode: 71910...543

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke tror på klimakrisen, hvordan tror du miljøet i byene blir dersom alle kjører bil? Har du vært i storbyer rundt omkring i verden med mye luftforurensing og merket hvordan luften er? Er du klar over hvor mange som får lungesykdommer i slike byer?

Anonymkode: d3ec0...033

Bilene idag har blitt mye renere og mindre forurensende enn for f.eks 20-30 år siden. Så jeg ser egentlig ikke problemet med å kjøre masse bil. De sa jo omtrent ingenting på det for 20-30 år siden heller. Og hvorfor skal vi i Norge belastes med hvordan lufta og luftforurensingen er i storbyer rundt i verden? Da får DE landene og byene gjøre tiltak selv, framfor at lille Norge skal tvangfores  med avgifter pga klimahensyn o.l. Vi kan ikke redde hele verden.

Anonymkode: be39d...47f

Skrevet

Folk som ikke tror på klimakrisen, er folk som ikke forstår forskjell på vær og klima.

Det man kan diskutere er om det er naturlig eller menneskeskapt, 

Folk som ikke forstår at det er en klimakrise er på samme nivå som de som tror at jorda er flat.

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Folk som ikke tror på klimakrisen, er folk som ikke forstår forskjell på vær og klima.

Det man kan diskutere er om det er naturlig eller menneskeskapt, 

Folk som ikke forstår at det er en klimakrise er på samme nivå som de som tror at jorda er flat.

Er jo ikke klimakrise om det er naturlig heller da? At naturen selv regulerer seg! Finnes mange eksempler på dette om man graver millioner år tilbake.

Folk som tror det er klimakrise er på samme nivå som de som tror at avføring smaker godt. (Skal du være useriøs å rakke ned på noen som mener noe annet enn deg, så får du tilbake med samme mynt)

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Krenka generasjonen på sitt beste. potesur for bli oppfordret til meir miljøvennlig liv. Raser du like mye når barnehage barn blir oppfordret til plukke opp søppela etter seg? 

Anonymkode: 71910...543

Vi blir ikke oppfordret, vi blir tvunget gjennom reguleringer og høye avgifter som stjeler pengene våre. På tide å ta makten vekk fra politikere som kommer med slikt tull med null effekt på klimaet.

Anonymkode: b5cb1...541

Skrevet

Det har ingenting å si om en spiser kjøtt eller ikke. Befolkningen skal øke med flere milliarder mennesker fram mot 2100.

Det er ingen mulig måte å fø på alt dette, enda mindre om vi skal fase ut kjøtt også.

Det er bare å ha i seg det man kan mens man er i live, tiden som kommer vil uansett bli et sant helvete.

Anonymkode: 53bd3...09b

Skrevet

Det går jo bare utover din lommebok...

Anonymkode: cad5b...6c8

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke klimakrise om det er naturlig heller da? At naturen selv regulerer seg! Finnes mange eksempler på dette om man graver millioner år tilbake.

Folk som tror det er klimakrise er på samme nivå som de som tror at avføring smaker godt. (Skal du være useriøs å rakke ned på noen som mener noe annet enn deg, så får du tilbake med samme mynt)

Men også du forstår vel at det er forskjell på endringer over tusenvis av år og drastiske endringer på 100 år? 50 år? 20 år?

Anonymkode: e583f...9d7

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men også du forstår vel at det er forskjell på endringer over tusenvis av år og drastiske endringer på 100 år? 50 år? 20 år?

Som sagt, tror jeg naturen regulerer seg. Man kan se det på mange måter. Det finnes eksperter som ser det fra en vinkel. Og en annen som ser det fra en annen vinkel. Og de tallene der vil jeg se bevis på med egne øyne. Jeg er født på 80 tallet. Synes sommerene har vært like varme. Vinterene like kalde. Elvene og vannene jeg fisker i har samme mengde vann og fisk. Så jeg ser ikke hvorfor vi skal endre så mye, da det ikke er så stor forskjell fra på 80 og 90 tallet. 👍🏼

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, tror jeg naturen regulerer seg. Man kan se det på mange måter. Det finnes eksperter som ser det fra en vinkel. Og en annen som ser det fra en annen vinkel. Og de tallene der vil jeg se bevis på med egne øyne. Jeg er født på 80 tallet. Synes sommerene har vært like varme. Vinterene like kalde. Elvene og vannene jeg fisker i har samme mengde vann og fisk. Så jeg ser ikke hvorfor vi skal endre så mye, da det ikke er så stor forskjell fra på 80 og 90 tallet. 👍🏼

Isbreene er et godt eksempel. Om du ikke "synes" sommerene har blitt varmere er strengt talt ikke akkurat noe man kan basere forskning på. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...