Gå til innhold

Amerikanske kvinner er generelt bedre enn norske kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ikke alle men på gjennomsnitt så synes jeg det fordi.

Amerikanere er mer lettvindt og ikke veldig puritaner mentalitet. Meste av skylden er mest på mennene fordi de forguder kvinner selv om de blir slått ned på. Altså jeg mener de er lag med kvinner selv om de hater de istedet for å slå opp og de synes det er helt ok og ikke et problem

Problemet er selve hykleriet. Fordi menn om de er slem mot kvinner.. "ille" som jeg er enig i. MEN om kvinner sier mye dritt er ekkel mot fyren som de er sammen med "Forgudet.. flott menneske. Helt ok"

I USA kaller iallfall de ut slik oppførsel. Og de har en tendens og ikke være dumme å bli i et slikt situasjon. Så jeg synes det bare er så trist med så svake menn her i landet. Komiskt trist :P. Amerikanske jenter når de er sammen med menn er generelt hyggelige folk og ser ikke på å være sammen med en mann som å psykisk manipulere personen men å faktisk "like hverandre" som det skal være :P

Jeg hører også noen si "du må få personen til å like deg" emm ja.. men om du er sammen med noen og du hater personen, du er sammen med personen lenge. Er du ikke bare litt... manipulativ (mentalt) ? At noen synes det er ok er bare sykt synes jeg

Men jeg lurer din mening?

Jeg vil ikke sammenligne Norge direkte med India når det kommer til slikt... men det er nesten på den linjen. Tror Norge bare er litt bedre bare enn akkurat det. (såvidt)

Endret av Kallis92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener, i det hele tatt. Jeg har dog en amerikansk mann og er veldig fornøyd med han :) 

Anonymkode: e0955...9c3

• Liker 17
Skrevet

Skjønte ikke innlegget. Blitt dumpa?

Anonymkode: 2b69c...01a

• Liker 8
Skrevet

Du skjønner at amerika er enn verdensdel? Og at du tvilsomt har møtt noke kvinner fra hver stat til bedøme alle? 

Anonymkode: 5fd3e...edf

• Liker 7
Skrevet

1: amerikanere er mye mer puritanske enn nordmenn

2: det er ekstremt ulogisk og generalisering av en annen verden å påstå at norske kvinner generelt hater mennene sine, mens amerikanske kvinner ikke gjør det. 

Anonymkode: 06459...acf

• Liker 15
Gjest theTitanic
Skrevet

La oss gre alle over en kam og konkludere med at en folkegruppe er bedre enn en annen...   

Hvilken nytteverdi har det? 

Liker du amerikanere så er du helt fri til å dra dit. (Med mindre du ikke har noe på rullebladet.) 

Skrevet

Jeg skjønte ikke innlegget ditt

Anonymkode: 48162...312

• Liker 14
Gjest theTitanic
Skrevet

Amerikanere er mye mer religiøse enn oss, så de har et tydeligere kjønnsrollemønster. Her i Norge skal jo menn og kvinner være helt like. (Og det er vi ikke) 

Da blir det bare surr. Menn og kvinner er ikke like. En mann eller kvinne som på død og liv skal ha fullstendig likhet er uattraktivt. Folk blir mer opptatt av å beskue sin egen navle enn å vise empati. 

Skrevet

Har du stor kjennskap til mange(!) amerikanske kvinner, siden du uttaler deg om dette?

Skrevet
3 minutter siden, theTitanic skrev:

Amerikanere er mye mer religiøse enn oss, så de har et tydeligere kjønnsrollemønster. Her i Norge skal jo menn og kvinner være helt like. (Og det er vi ikke) 

Da blir det bare surr. Menn og kvinner er ikke like. En mann eller kvinne som på død og liv skal ha fullstendig likhet er uattraktivt. Folk blir mer opptatt av å beskue sin egen navle enn å vise empati. 

Og det er akkurat derfor jeg liker min amerikanske mann. Han er ikke religiøs da, men veldig konservativ. 

Gjest theTitanic
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er akkurat derfor jeg liker min amerikanske mann. Han er ikke religiøs da, men veldig konservativ. 

Netopp. Flere og flere blir bevisste på at de ikke syntes noe om dette rollemønsteret som feministene kjemper for. Vet om flere som bevisst søker menn fra andre land. Så langt bør man heller ikke reise for å finne en. På de britiske øyer, Frankrike, Nederland, Tyskland, Polen, Sveits og Østerrike har de fleste menn fremdeles vettet i behold.  

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1: amerikanere er mye mer puritanske enn nordmenn

2: det er ekstremt ulogisk og generalisering av en annen verden å påstå at norske kvinner generelt hater mennene sine, mens amerikanske kvinner ikke gjør det. 

Anonymkode: 06459...acf

Løgner. De er kanskje mer religiøse "kulturelt mest sannsynligvis" men de puler hverandre på likt linje og liker hverandre. Norske kvinner er generelt mannehatere. De skal bli forgudet selv om de sier mye dritt om deg, og jeg tenker ikke klaging fordi det er normalt. Jeg mener faktisk at de er lag med folk men hater personen de er med. Det er ikke slik i USA der de faktisk liker hverandre.

Amerikanere elsker faktisk den de er med. Ergo de slenger ikke dritt. Norske kvinner er verst i gjennomsnittet der.

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke innlegget. Blitt dumpa?

Anonymkode: 2b69c...01a

Faktisk var det motsatt... vel litt komplisert. Var først meg. Men ja : 3

Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener, i det hele tatt. Jeg har dog en amerikansk mann og er veldig fornøyd med han :) 

Det er trist. Håper han slår opp om du er slik jeg beskrev :) han fortjener en grei en

Edit: Med mindre han er sosial demokrat cuckold. Isåfall er det litt som typisk nordmenn i det landet her. Så da kan du slenge dritt om han uten at han bryr seg siden de slår ikke opp men forguder slikt (som er trist), og også være utro også tror jeg. Men ja : o

Endret av Kallis92
Skrevet

:klo:  Jeg tror ikke at ts har tenkt nok igjennom dette temaet og foreslår at h*n gjør det. 

Anonymkode: 9db90...25b

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:klo:  Jeg tror ikke at ts har tenkt nok igjennom dette temaet og foreslår at h*n gjør det. 

Anonymkode: 9db90...25b

images?q=tbn:ANd9GcSVjDmauJ8-0ZH7djridmV

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Kallis92 skrev:

Det er trist. Håper han slår opp om du er slik jeg beskrev :) han fortjener en grei en

Edit: Med mindre han er sosial demokrat cuckold. Isåfall er det litt som typisk nordmenn i det landet her. Så da kan du slenge dritt om han uten at han bryr seg siden de slår ikke opp men forguder slikt (som er trist), og også være utro også tror jeg. Men ja : o

Jeg skjønte ikke hva du beskrev, som sagt. 
Jeg er forresten veldig grei, ellers hadde han vel ikke giddet å være sammen med meg. Jeg tenker det er første pri i et forhold, å finne en som er grei. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hva du beskrev, som sagt. 
Jeg er forresten veldig grei, ellers hadde han vel ikke giddet å være sammen med meg. Jeg tenker det er første pri i et forhold, å finne en som er grei. 

Kanskje du er det.. Men folk som sier de er grei... kan lyve også. Men jeg tar ordet på det : D
generelt ønsker jeg alt vel om begge er fornøyd

Endret av Kallis92
Skrevet
8 minutter siden, Kallis92 skrev:

images?q=tbn:ANd9GcSVjDmauJ8-0ZH7djridmV

Hva mente du med dette? Er det deg? Er det en del av poenget ditt? Skjønner ikke hva du holder på med...

Anonymkode: 0dcaf...c71

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mente du med dette? Er det deg? Er det en del av poenget ditt? Skjønner ikke hva du holder på med...

Anonymkode: 0dcaf...c71

Nei. Det bildet var bare spøk bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...