AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Første oppmøte på skolen er nå på onsdag og fadderuken begynner samme dag. Er veldig nervøs da jeg har flyttet til en by jeg aldri har vært i før, ikke kjenner noen og er generelt sett en ganske stille og innadvendt person. Jeg er også 27 år (og vil sikkert være en av de eldste i klassen), drikker egentlig ikke alkohol heller og er ikke noe glad i mange mennesker eller sosiale sammenkomster. Føler også at jeg har fått veldig lite informasjon og mangler oversikt over hva skal skje, hva jeg skal gjøre, hva som forventes osv. Føler at alt er veldig overveldende og er redd for at jeg ikke kommer til å bli kjent med noen osv. Hvilke tips har dere i forhold til fadderuken og studiestart? Anonymkode: b2cae...4da
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Hvis det er noe trøst så er jeg like nervøs som deg. Er kjempe nervøs for å ikke bli kjent med noen, men som regel så går det fint så lenge man er åpen for det. På studiet jeg gikk på i fjor var det veldig variert alder, så tror ikke du skal bekymre deg for å være eldst. Er nok flere på din alder. Det med alkohol er heller ikke noe stress, du kan være med selv om du ikke drikker, det finnes også mange lavterskeltilbud for de som ikke vil feste og drikke, på noen steder ihvertfall. Lykke til, vi er nok ikke de eneste! Anonymkode: 5388c...01f 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er noe trøst så er jeg like nervøs som deg. Er kjempe nervøs for å ikke bli kjent med noen, men som regel så går det fint så lenge man er åpen for det. På studiet jeg gikk på i fjor var det veldig variert alder, så tror ikke du skal bekymre deg for å være eldst. Er nok flere på din alder. Det med alkohol er heller ikke noe stress, du kan være med selv om du ikke drikker, det finnes også mange lavterskeltilbud for de som ikke vil feste og drikke, på noen steder ihvertfall. Lykke til, vi er nok ikke de eneste! Anonymkode: 5388c...01f Takk for svar. Prøver å tenke at det sikkert er mange som er i samme situasjon som meg og som er like nervøs. Det blir nok bedre når jeg får kommet i gang. Akkurat nå sitter jeg jo bare på hybelen og gruer meg. Anonymkode: b2cae...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå