Gå til innhold

Shopping i Danmark

@lfa

Anbefalte innlegg

Skal en liten tur til Danmark neste måned, og med en gutt som skal begynne på skolen til høsten lurer jeg blant annet på om det er billigere og kjøpe skolesekk der enn her hjemme? (ikke at jeg blir ruinert av og kjøpe her hjemme, men hvis man fant en tøff og i tillegg billig en der "nede", hadde det jo ikke vært noen ulempe akkurat...)

Og er det andre ting utenom pølser og kjøtt som er billigere der enn her hjemme? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Virkelig ingen her inne som har handlet noe annet enn øl og kjøtt i Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene i Danmark er omtrent de samme som her. Finn en sekk du vil ha her hjemme og se hva den koster i Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er sikkert billigere. Barnevogner er det. Men jeg regner med at gutten din ikke vil gå med det til skolen! :ler:

Jeg ville ha sjekket prisen iallefall (husk å legge litt på prisen, for den danske krona er høyere enn den norske). Også kan det jo hende at de har større utvalg?

Fant en link:

http://www.jeva.dk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så da er prisnivået omtrent som her. :-)

Barnevogn har jeg ikke bruk for, nei... :ler:

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leola

Jeg kjøpte skolesekk til sønnen min i Danmark et år - men det var mest fordi han hadde fødselsdag da vi var der og fordi jeg fant en sekk som var litt annerledes og tøffere enn de jeg fant her hjemme .... Tror prisen var omtrent den samme som her - men kvaliteten var kjempegod ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...