@lfa Skrevet 10. mai 2005 #1 Del Skrevet 10. mai 2005 Skal en liten tur til Danmark neste måned, og med en gutt som skal begynne på skolen til høsten lurer jeg blant annet på om det er billigere og kjøpe skolesekk der enn her hjemme? (ikke at jeg blir ruinert av og kjøpe her hjemme, men hvis man fant en tøff og i tillegg billig en der "nede", hadde det jo ikke vært noen ulempe akkurat...) Og er det andre ting utenom pølser og kjøtt som er billigere der enn her hjemme? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. mai 2005 #2 Del Skrevet 11. mai 2005 øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mai 2005 Virkelig ingen her inne som har handlet noe annet enn øl og kjøtt i Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 11. mai 2005 #4 Del Skrevet 11. mai 2005 Prisene i Danmark er omtrent de samme som her. Finn en sekk du vil ha her hjemme og se hva den koster i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. mai 2005 #5 Del Skrevet 11. mai 2005 Noe er sikkert billigere. Barnevogner er det. Men jeg regner med at gutten din ikke vil gå med det til skolen! Jeg ville ha sjekket prisen iallefall (husk å legge litt på prisen, for den danske krona er høyere enn den norske). Også kan det jo hende at de har større utvalg? Fant en link: http://www.jeva.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 11. mai 2005 Ok, så da er prisnivået omtrent som her. :-) Barnevogn har jeg ikke bruk for, nei... Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 14. mai 2005 #7 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg kjøpte skolesekk til sønnen min i Danmark et år - men det var mest fordi han hadde fødselsdag da vi var der og fordi jeg fant en sekk som var litt annerledes og tøffere enn de jeg fant her hjemme .... Tror prisen var omtrent den samme som her - men kvaliteten var kjempegod ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå