Gå til innhold

Ok pris for iPad/nettbrett til barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å gi 2 .klassingen vår nettbrett til jul. Hva ble vi se etter, og har pris mye å si? Må det være iPad, eller klarer et nettbrett fra Samsung det samme? Hva må gi for noe sånr? Spør nå, så vi kan begynne sparing til julegavekjøp🤔

Anonymkode: 748eb...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det gutt eller jente? Gutter foretrekker Samsung, jenter foretrekker iPad.

Anonymkode: cb19d...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sverger til ipad!

Sist kjøpte jeg pent brukt ipad 4 lrns med 128gb til 2000,- på finn.no til yngste. Han fikk dette til bursdag og jul da han fyller i oktober. Så kjøpte jeg en liten gave til julaften, tror det var en film og en genser han ønsket. 

Mellomste ønsket penger til jul og da kjøpte jeg ipaden på tilbud på Black friday og så ga han meg pengene og slapp og betale fullpris for da hadde han måttet vente med å kjøpe til etter bursdagen som ikke er før til sommeren. 

Eldste sparte bursdagspengene sine og jeg betalte mellomlegget for å kjøpe til fullpris. Han har autisme og bruker ikke penger på noe ellers, i tillegg hadde jeg bare han da, så var ikke like stram økonomi. 

De har Asus og kurio (?) hos besteforeldre og selv har jeg en Samsung tab. Ipad er uten tvil en vinner. 

Anonymkode: 4e089...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det gutt eller jente? Gutter foretrekker Samsung, jenter foretrekker iPad.

Anonymkode: cb19d...87e

Hahaha. Faen kødder du nå eller? 😂

Anonymkode: c442d...10d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ipad, samsung og acer. Samsungen var nok best, men acer til 1500kr helt ny, fungerer mer enn godt nok. Ipad er greit nok den også. Men liker bedre androide

Anonymkode: 50568...408

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skjermer har blitt ødelagt og vi har beskyttelse på alle skjermene og robust cover. 

Anonymkode: 4e089...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samsung Galaxy Tab A 10.1 til knappe 1500 fungerer mer enn utmerket. 

Anonymkode: f0dc5...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...