AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Nylig fått meg jobb i et flyselskap som pilot. Helt siden jeg var liten har jeg alltid vært klassens "klovn"! Altså jeg har masse energi og humor som trenger å komme ut av munnen min.. Pleier vanligvis å stå framme i kabinen med mikrofonen i hånden for å gi ut informasjonen om flyturen, samtidig ha litt humor og utstråle komikk. De aller fleste passasjerene ler, noe som er bra. Men syns dere at det hadde vært ubehagelig med en pilot som meg? Ha en fin kveld alle sammen! Anonymkode: 61b74...fb2 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 Man smiler vel i øyeblikket, og tenker så ikke mer over det. Er vel ikke mer å undre seg over. Anonymkode: 3ff93...a9b
A-hunter Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 Har til dags dato ikke fått med meg et eneste forståelig ord forsøkt formidlet av en pilot på fly. Tenk litt på det neste gang de ler av deg... 8
FunnyBoy123 Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 (endret) On 8/10/2019 at 8:57 PM, A-hunter said: Har til dags dato ikke fått med meg et eneste forståelig ord forsøkt formidlet av en pilot på fly. Tenk litt på det neste gang de ler av deg... Takk Gud for at vi ikke har en sur stiv person som deg i cockpiten.. "Hvis skjermene ikke kommer ned fra fra taket over setene deres, kan vi ta liveshow i stedet for, da er det garantert at alle mann følger med!" - Norwegian Pilot. 😂 Endret 12. august 2019 av FunnyBoy123 5
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 Kommer helt an på hva slags humor piloten har
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 Nei. Morsomme klovnepiloter er skumle, jeg tenker at de ikke tar jobben seriøst. Hadde en pilot som sikkert skulle være morsom en gang, som sa «nå er det på tide med sikkerhetsprosedyrer. Og for deres eget beste bør dere følge veldig godt med på den akkurat i dag.» Det var like etter selvmordspiloten i Østerrike eller hvor det var. Kjempefestlig. Anonymkode: af3bf...562 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #7 Skrevet 10. august 2019 Wow, KG slår til med positivitet igjen! Jeg liker helt klart humor på fly, humor er generelt altfor fraværende i servicesituasjoner. Anonymkode: 807fa...cc6 6
A-hunter Skrevet 10. august 2019 #8 Skrevet 10. august 2019 6 minutter siden, FunnyBoy123 skrev: Takk Gud for at vi ikke har en sur stiv person som deg i cockpiten.. Enig i det med å takke Gud for det, det hadde neppe gått særlig bta. Sur og stiv er helt feil. Lever du av å legge opp lyd i fly?
FunnyBoy123 Skrevet 10. august 2019 #9 Skrevet 10. august 2019 3 minutter siden, A-hunter said: Enig i det med å takke Gud for det, det hadde neppe gått særlig bta. Sur og stiv er helt feil. Lever du av å legge opp lyd i fly? Er pilot selv skjønner du Så har selv ingen problemer med å forstå pilotene som passasjer.
FunnyBoy123 Skrevet 10. august 2019 #10 Skrevet 10. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Wow, KG slår til med positivitet igjen! Jeg liker helt klart humor på fly, humor er generelt altfor fraværende i servicesituasjoner. Anonymkode: 807fa...cc6 Det er det majoriteten også sier! Bare ikke på KG... 😛 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #11 Skrevet 10. august 2019 Jeg har flyskrekk og jeg syns ikke det er morsomt. Jeg tenker at piloten ikke er fokusert i jobben sin og det gjør meg redd. Prøv heller å være litt morsom på fritiden😬 Anonymkode: 9de56...955 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #12 Skrevet 10. august 2019 Synest det kommer alt for lite info fra cockpiten. Disse monotone, uforståelige fart, og høyde partene, og ingenting mer. De kan fint informere mer, om turbulens etc. Anonymkode: 16f96...0d4 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #13 Skrevet 10. august 2019 Moro når de later som det er urolig luft, men så er det bare pilotene som tulle-flyr. Mer av det, takk! 👌 Anonymkode: 902f4...aaa
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #14 Skrevet 10. august 2019 2 timer siden, FunnyBoy123 skrev: Er pilot selv skjønner du Så har selv ingen problemer med å forstå pilotene som passasjer. På internett er alle og hvem som helst piloter, virker det som. Hva er frekvensen til Stavanger offshore? Hva er en RNAV-rute for noe? Hvilke klareringer er det acars står for? Anonymkode: 80895...596 3
A-hunter Skrevet 10. august 2019 #15 Skrevet 10. august 2019 2 timer siden, FunnyBoy123 skrev: Er pilot selv skjønner du Så har selv ingen problemer med å forstå pilotene som passasjer. Jeg tror ikke et eneste sekund på noen av disse to påstandene. Det er varierende kvalitet på lyden fra cockpit, fra umulig tydbart til delvis tydbart. Enkelte ganger tydelig, men det er så sjelden at det må regnes som et rent arbeidsuhell. 3
FunnyBoy123 Skrevet 10. august 2019 #16 Skrevet 10. august 2019 5 minutter siden, A-hunter said: Jeg tror ikke et eneste sekund på noen av disse to påstandene. Det er varierende kvalitet på lyden fra cockpit, fra umulig tydbart til delvis tydbart. Enkelte ganger tydelig, men det er så sjelden at det må regnes som et rent arbeidsuhell. Jaså du tror ikke at jeg flyr? Skulle gjerne ha lagt ut navnet mitt for bevis, men helst ikke på kg..
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #17 Skrevet 10. august 2019 Nei jeg hadde ikke satt pris på det. Heller ikke når en flyvertinne tar mikrofonen og synger en sang. Anonymkode: ab00e...38b 2
FunnyBoy123 Skrevet 10. august 2019 #18 Skrevet 10. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: På internett er alle og hvem som helst piloter, virker det som. Hva er frekvensen til Stavanger offshore? Hva er en RNAV-rute for noe? Hvilke klareringer er det acars står for? Anonymkode: 80895...596 Stavanger offshore sin frekvens er helt irrelevant for oss som flyr. RNAV approach er ganske lett forklart et fly som flyr i et så kalt navigasjonsbrønn i stedet for å navigere til beacons (de små hyttene på endene av rullebanene). Acars er meldinger mellom fly og bakkemannskapet/stasjoner via VHF og satellitter. Har flydd i snart 2.5 år.. 3
A-hunter Skrevet 10. august 2019 #19 Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, FunnyBoy123 skrev: Jaså du tror ikke at jeg flyr? Skulle gjerne ha lagt ut navnet mitt for bevis, men helst ikke på kg.. Hva jeg tror og ikke tror om du er pilot bør være din aller siste bekymring. At du tror du hører hvert eneste ord fra cockpit klart og tydelig bør du sette en del høyere opp på lista over bekymringer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #20 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, FunnyBoy123 skrev: Stavanger offshore sin frekvens er helt irrelevant for oss som flyr. RNAV approach er ganske lett forklart et fly som flyr i et så kalt navigasjonsbrønn i stedet for å navigere til beacons (de små hyttene på endene av rullebanene). Acars er meldinger mellom fly og bakkemannskapet/stasjoner via VHF og satellitter. Har flydd i snart 2.5 år.. Ingenting av det du svarte er riktig. Hvorvidt Stavanger offshore sin frekvens er irrelevant eller ei avhenger av hva du flyr. At du har lekt deg i flysimulator i to og et halvt år gjør deg ikke til noen pilot. Anonymkode: 80895...596 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå