Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurderer å få meg en liten deltidsjobb ved siden av studier, men er redd det kan bli for mye å ta på eller at jeg ikke får tid til å studere da jeg ønsker å prioritere studier først. Er det noen som har erfaringer med å ha en jobbstilling ved siden av studier og vil dele? Eventuelt komme med råd eller tips :) 

Anonymkode: b25ab...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går sykepleien på fulltid og jobber 50% ved siden av. Nå er jeg voksen og har jobbet veldig mye i mange år, så for min del er det fullstendig overkommelig. Men dette er jo så individuelt at du må kjenne på din egen kapasitet selv. Men de aller fleste jeg kjenner som studerer jobber annenhver lørdag og søndag, samt i ferier, noe jeg tenker de aller fleste burde klare hvis økonomien krever det, eller hvis man bare vil ha litt ekstra å rutte med.

Anonymkode: dfcdf...814

• Liker 2
Skrevet

Da jeg studerte syntes jeg det var en deilig avveksling å jobbe en kveld i uken og annenhver lørdag. Rakk likevel fint å gjennomføre studiet mitt, og å være sosial. 

Så lenge du ikke har noen spesielle lærevansker eller lignende klarer du nok å jobbe litt. Og det er ikke så veldig mye jobb som skal til for å få mye bedre råd som student heldigvis 😊

Anonymkode: 807a8...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...