AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Hei. På grunn av at jeg ikke har fått eggløsningstestene mine i posten enda, og ikke helt forstår hvordan utfloden skal være ved eggløsning må jeg bare høre om noen har noe innspill. i følge Flo, skal jeg ha eggløsning om to dager. I natt har jeg våknet flere ganger fordi det har kjent ut som at jeg har tissa på meg(fordi det er så vått), og når jeg da har tatt på det er det ikke slik «klissete som eggehvite», men det er helt vanvittig mye hvitt kremete utflod.. en enormt stor mengde liksom. Noen som har erfaringer? Og/eller vet om el kanskje nærmer seg? Anonymkode: 9a021...075
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 Kremete hvit utflod er ofte det som kommer i fasen før EL. Min erfaring er at det gjerne er en ukes tid før EL, men det er såklart individuelt. Hva baserer Flo seg på for estimat av EL? Er det kun standard syklus, er det dine data om sykluslengden, eller har du tempet og bekreftet EL i tidligere sykluser? Hva som er grunnlaget for dataene dine påvirker hvor riktig Flo eller andre syklusapper kan estimere EL. Eggehvit utflod er super for sædcellene å svømme i, det er derfor man ser det rundt EL. Noen ser det bare én dag, andre ser det i kanskje fem dager, de fleste et sted i mellom. Google kan sikkert bedre beskrive hvordan du definerer det, men det skal være litt seigt og tynt så du kan dra det minst 2-3 cm mellom fingrene mens det er sammenhengende. Anonymkode: 71559...566
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 Det står jo også i Flo appen hvordan utfloden skal se ut. Dagene før EL vil det være hvitt kremete. Det at du har mye kan tyde på at eggløsning nærmer seg om noen dager eller at du allerede er gravid. Anonymkode: 76bc9...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå