Gå til innhold

Blodtap og rusmidler

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vet ikke om noen vet noe som helst om dette med jeg slenger ut et spørsmål allikevel, mens jeg venter på å komme i kontakt med rett person.

Min datter kuttet pulsåren i håndleddet for en drøy uke siden og mistet såpass mye blod at hun gikk i gulvet og ble kjørt med ambulanse til sykehus. Hun kan huske at de sa hun var så kald å ta på.

Noen som vet hvor mye blod man må miste for å miste bevisstheten? Hun er 175 høy og veier ca 57kg.

Dersom man ruser seg etter et stort blodtap, vil det ha noe å si for virkningen av rusmidlet? Vil det virke sterkere? Være farligere?

Det var ikke jeg som fulgte henne til sykehuset - jeg fikk ikke beskjed før klokken to dagen etter (det er en annen historie...)og jeg har ikke kommet i kontakt med legen som tok i mot henne ennå, men hun ble beskyldt for å være ruset på amfetamin umiddelbart etter at hun kom tilbake etter sykehusoppholdet og jeg har vanskelig for å tro at hun ville gjort det... der for undersøker jeg litt rundt omkring.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg vil tro at etter et så stort blodtap så vil jo kroppen være helt utkjørt og slapp, så det å ruse seg på da f.eks amfetamin tror jeg ikke er en god idè i det hele tatt.

Så jeg er ganske sikker på at det vil være farligere ja...

Håper det går bra med henne forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...