Gjest theTitanic Skrevet 10. august 2019 #21 Skrevet 10. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg hvis jeg var TS gått i betjent kasse..... Anonymkode: c9b74...804 Det er ikke i alle butikker desverre. Selv bruker jeg betjent kasse om det er mulig. Desverre er køen ofte eviglang siden flere foretrekker den. De prøver å få folk til å tvinges over på selvscanning.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #22 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, theTitanic said: Det er ikke i alle butikker desverre. Selv bruker jeg betjent kasse om det er mulig. Desverre er køen ofte eviglang siden flere foretrekker den. De prøver å få folk til å tvinges over på selvscanning. Kan du fortelle meg hvilke butikker som har kun selvbetjengskasser, slik at jeg kan begynne å handle der? ❤️ Anonymkode: c9b74...804 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #23 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Guile skrev: Syns det er helt nydelig jeg. Så slipper jeg å forholde meg til sløve tenåringer som ikke hilser, ikke ser på meg, spør "pose? Kvittering?" og sender meg en pose selv om jeg sa nei. Men det var det som var poenget mitt hele innlegget samt, jeg trengte hjelp fra vedkommende som jobbet på andre siden, men ved min forespørsel så så hun oppgitt ut, og ville egentlig ikke hjelpe meg, samt fortalte meg hva jeg skulle trykke, men da stod den ikke engang ved siden av ny poteteter med to forskjellige kilopriser, men måtte blad på neste side der nypoteter imp jeg skulle velge. Anonymkode: cea9d...f1c
Katten.2.0 Skrevet 10. august 2019 #24 Skrevet 10. august 2019 4 minutter siden, Nina1975 said: Frekke idioter er nå en ting, men synest nå ikke ts var noe frekk. Jeg svarer nå idioter jeg også. Ser du svarene til ts? 5
Gjest theTitanic Skrevet 10. august 2019 #25 Skrevet 10. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt skal de ikke slutte med selvscanning. Hvem ønsker vel å leve i en verden der arbeidskraft (og mennesker) er så lite verdt at vi synes det er ok at tusenvis av dem kaster bort arbeidstiden på å pipe varer gjennom en kasse? De fleste har ikke problemer med ulike typer poteter eller kål. Ts er nok bare en av fåtallet med en diagnose som tilsier at hen ikke bør utsettes for selvbetjente butikker uten tilsyn. Anonymkode: 40e27...891 Nei. Jobbene i kasse trengs. Eller vil du ha folk over på borgerlønn? Arbeidsplassene blir færre og færre. Nå som vi vil forbrukersamfunnet til livs så forsvinner mange også her. Ikke alle kan skrive rapporter og finne opp nye programvarer.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #26 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: jeg trengte hjelp fra vedkommende som jobbet på andre siden, men ved min forespørsel så så hun oppgitt ut, og ville egentlig ikke hjelpe meg Det var fordi hun faktisk satt låst til og betjente en kasse selv, og selvfølgelig ikke bare kunne stenge denne for å komme og hjelpe deg. Anonymkode: c9b74...804 2
Gjest theTitanic Skrevet 10. august 2019 #27 Skrevet 10. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du fortelle meg hvilke butikker som har kun selvbetjengskasser, slik at jeg kan begynne å handle der? ❤️ Anonymkode: c9b74...804 Jeg var innom en i byen, ikke langt fra Youngstorget. Dårlig kjent så får ikke beskrevet hvor. Men dumt av deg å støtte oppunder dette.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #28 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, theTitanic said: Jeg var innom en i byen, ikke langt fra Youngstorget. Dårlig kjent så får ikke beskrevet hvor. Men dumt av deg å støtte oppunder dette. Er det den som er helt uten betjening og som også er oppe om natten? Anonymkode: c9b74...804
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #29 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, theTitanic skrev: Nei. Jobbene i kasse trengs. Eller vil du ha folk over på borgerlønn? Arbeidsplassene blir færre og færre. Nå som vi vil forbrukersamfunnet til livs så forsvinner mange også her. Ikke alle kan skrive rapporter og finne opp nye programvarer. La oss rykke tilbake til den før den industrielle revolusjon. Da kan vi sy klær for hand. Produsere verktøy manuelt. Lage all mat lokalt, for hand. Er det nok manuelle arbeidsplasser for deg da? For min del - gi meg automatiske kasser. Hvorfor må jeg betale for lønn til de som sitter i kassa, når det finnes rimeligere løsninger? Anonymkode: 49446...52e 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #30 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har satt et mål, men ser jo hvor mange som ikke kan lese HI. Anonymkode: cea9d...f1c Vil du vite hvordan du kan velge riktig vare, om du skal avslutte kundeforholdet eller hva du skal gjøre om du må spørre butikkansatte om hjelp og får nedlatende respons for å gjøre det korrekt? Dette er tingene du spør om i HI. Anonymkode: c9b74...804 5
Gjest loveli Skrevet 10. august 2019 #31 Skrevet 10. august 2019 (endret) Det står på hylla hva du tar. Husker du ikke hva du har tatt må du gå i betjent kasse. Eventuelt slår du inn det dyreste valget du får opp hvis du ikke vil spørre, da slipper du å lure butikken for penger. Ellers fortjener du at de ansatte blir litt oppgitt, hvor vanskelig er det å følge med liksom, det er faktisk ditt ansvar i disse kassene, det er en del av systemet. Beste for deg er nok uansett å avslutte kundeforholdet hvis du er uenig i systemet og dermed butikken. Endret 10. august 2019 av loveli
Gjest theTitanic Skrevet 10. august 2019 #32 Skrevet 10. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss rykke tilbake til den før den industrielle revolusjon. Da kan vi sy klær for hand. Produsere verktøy manuelt. Lage all mat lokalt, for hand. Er det nok manuelle arbeidsplasser for deg da? For min del - gi meg automatiske kasser. Hvorfor må jeg betale for lønn til de som sitter i kassa, når det finnes rimeligere løsninger? Anonymkode: 49446...52e Håper DIN jobb blir overflødig i nær fremtid. Det finnes datamaskiner som kan både tenke, synse og vurdere. Og jobbe mer effektivt enn deg.
Gjest theTitanic Skrevet 10. august 2019 #33 Skrevet 10. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det den som er helt uten betjening og som også er oppe om natten? Anonymkode: c9b74...804 Husker ikke. Var der bare 1 gang. Og ikke igjen.
EvaLena Skrevet 10. august 2019 #34 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: En oppgitt butikk ansatt må hjelpe meg når jeg skal scanne inn matvarer. Det er tre forskjellige ny poteter til kr. 26,90, ny poteter til kr. 19,90 og ny poteter imp til kr. 19,90. Bør jeg bare avslutte kundeforholdet når jeg som ikke er ansatt ikke har forståelse på hva jeg skal velge på skjermen type potet jeg har valgt å kjøpe i butikken. Ja, jeg tenkte jeg hadde tatt ny poteter, men på skjermer opererer dem med tre forskjellige. Hva ville du gjort om du må spørre butikkansatte om hjelp og får nedlatende respons for å gjøre det korrekt. Anonymkode: cea9d...f1c Sånn er det i alle matbutikker, så hva skal det ende opp med til slutt? Skal du slutte å handle poteter eller kutte ut butikkhandling totalt? Det enkleste for deg er nok å gå i betjent kasse.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #35 Skrevet 10. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det den som er helt uten betjening og som også er oppe om natten? Anonymkode: c9b74...804 he, he, uten betjening? du er full overvåket av mennesker som sitter å følge alt det du gjør. I utgangspunktet er en tyv. Det har ingen ting med å oppleve en god kundeopplevelse. Og hvem tror du sitter i en skjerm å følger deg? velkommen til 2019. Anonymkode: cea9d...f1c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #36 Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, theTitanic said: Håper DIN jobb blir overflødig i nær fremtid. Det finnes datamaskiner som kan både tenke, synse og vurdere. Og jobbe mer effektivt enn deg. Brukeren du svarer har et veldig godt poeng, forandringer og fremgang vil alltid finne sted, og det vil alltid være noen som prøver å tviholde på ting slik de er. Hadde alle hørt på disse så hadde vi jo aldri utviklet oss eller utviklet ny teknologi. Hvis du klarer å se litt lenger enn din egen nesetipp og være redd for at jobben din skal bli overtatt av maskiner så vil du forstå at fremgang og forandringer er nødvendig...... Anonymkode: c9b74...804 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #37 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, EvaLena skrev: Sånn er det i alle matbutikker, så hva skal det ende opp med til slutt? Skal du slutte å handle poteter eller kutte ut butikkhandling totalt? Det enkleste for deg er nok å gå i betjent kasse. for å si det sånn man avslutter ikke scanningen når man har kommet mitt ut i scanningen, og deretter ta tilbake varene i kurven og gå til en betjent kasse. Jeg har handlet mye ved at jeg har scannet matvarene før. Men i dette tilfellet hvor jeg ikke visste hva jeg skulle trykke når jeg ser det er ny poteter med to forskjellige priser, så ønsker jeg å gjøre det riktig. Men så viser det seg at det ikke ingen av de to, men at jeg må blad en side til for å komme til ny poteter imp. Men butikkansatte var oppgitt som at jeg som selvfølge skulle vite hva jeg skulle trykke. Derfor er tittelen som den er. Anonymkode: cea9d...f1c 2
Gjest Lily_88 Skrevet 10. august 2019 #38 Skrevet 10. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: En oppgitt butikk ansatt må hjelpe meg når jeg skal scanne inn matvarer. Det er tre forskjellige ny poteter til kr. 26,90, ny poteter til kr. 19,90 og ny poteter imp til kr. 19,90. Bør jeg bare avslutte kundeforholdet når jeg som ikke er ansatt ikke har forståelse på hva jeg skal velge på skjermen type potet jeg har valgt å kjøpe i butikken. Ja, jeg tenkte jeg hadde tatt ny poteter, men på skjermer opererer dem med tre forskjellige. Hva ville du gjort om du må spørre butikkansatte om hjelp og får nedlatende respons for å gjøre det korrekt. Anonymkode: cea9d...f1c Jeg hadde betalt det jeg hadde plukket, for så sluttet å handle der hvis en butikkansatt har en nedlatende holdning. Hadde sikkert skrevet en e-mail for å be daglig leder ta en prat. Maaaaange butikker å handle i her hvor jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #39 Skrevet 10. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En oppgitt butikk ansatt må hjelpe meg når jeg skal scanne inn matvarer. Det er tre forskjellige ny poteter til kr. 26,90, ny poteter til kr. 19,90 og ny poteter imp til kr. 19,90. Bør jeg bare avslutte kundeforholdet når jeg som ikke er ansatt ikke har forståelse på hva jeg skal velge på skjermen type potet jeg har valgt å kjøpe i butikken. Ja, jeg tenkte jeg hadde tatt ny poteter, men på skjermer opererer dem med tre forskjellige. Hva ville du gjort om du må spørre butikkansatte om hjelp og får nedlatende respons for å gjøre det korrekt. Anonymkode: cea9d...f1c Nå kjenner du problemstillingen. Da er det ikke veldig komplisert å se på prislappen fra binnen der du plukker potetene. Husker du ikke prisen fra du plukker poteter til du kommer til kassen så går du gjøre det jeg må, nemlig ta bilde av prisinfoen og se på den i kassen. Alternativet er å si at du ikke kan bruke selvskanningskassene uten hjelp. Jeg har aldri opplevd syrlige ansatte når jeg ber om hjelp. Anonymkode: 40b77...182 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #40 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Lily_88 skrev: Jeg hadde betalt det jeg hadde plukket, for så sluttet å handle der hvis en butikkansatt har en nedlatende holdning. Hadde sikkert skrevet en e-mail for å be daglig leder ta en prat. Maaaaange butikker å handle i her hvor jeg bor. jeg har handlet der flere ganger tidligere, men da har jeg ikke orket å bruke energi om det er servise jeg får eller ikke, men i denne sammenhengen trengte jeg hjelp siden jeg ikke ville trykke feil ubevisst,men faktisk vite hvilket produkt jeg har med å gjøre her. Jeg hadde bare hun som satt i kassen til å få blikk kontakt med, og hun så meg, og ville ha blikk kontakt med meg, og da jeg spurte hvilken ny potet jeg skulle velge siden det var to aktuelle med to forskjellige kilopriser nypoteter, og det visste seg det ikke var ingen av de to, men med imp bak. Ok? da må jeg faktisk bruke lengre tid å tenke, og da merker jeg hun blir oppgitt fordi hun må komme å hjelpe... og da hun blar så er det på neste side der ny potet imp står. For ikke å forstyrre butikk ansatte og på bakgrunn at jeg brukte tilbudet å bruke selvscanning ordningen, lagt igjen potene og ikke kjøpt dem i det hele tatt. Det skal jeg vurdere faktisk neste gang. Hvorfor bruke tid på noe jeg er i tvil? Anonymkode: cea9d...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå