AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Jeg er lærling og hvis jeg skal beskrive det første året mitt med to år, gøy og stress. Personalet i barnehagen er hyggelige og jeg har lært mye av det å være med barn og å koble det til teorien. Men så var det stresset og ingen har hatt tid til å hjelpe meg med noe. Instruktøren min? Han har ikke lest noe av arbeidet mitt en gang, så jeg har en eneste stor, tykk perm av usikkerhet 😅 I heftet med oppgavene jeg jobber med skal jeg for hver gang skrive en arbeidsplan om hvordan jeg skal jobbe med den enkelte oppgaven og instruktøren skal godkjenne og signere dette, men har hun? NEI. Dette skulle han gjøre på torsdag-fredag, men så fant han ut at han skulle ta fri de to dagene. Ikke kommer han på mandag heller, så jeg må legge igjen heftet og hente det på tirsdagen når jeg har fri (mandag er den siste dagen min). Men så kommer vi til det jeg trenger hjelp til, noe som er en del av en oppgave. Jeg er litt stresset og klarer ikke helt å fokusere, slik at alt jeg skriver blir helt tullete. Alle oppgavene var ferdig skrevne, trodde jeg, til jeg så jeg manglet en "diskuter med instruktør" oppgave. Denne oppgaven dreier seg om omsorgssvikt, et tema som er tungt og vanskelig å skrive om. Så siden min instruktør aldri har vært i bilde, spør jeg her. Hvilke mulige bekymringsfulle forhold bør varsles? Og til hvem? Anonymkode: 28c48...fbd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lærling og hvis jeg skal beskrive det første året mitt med to år, gøy og stress. Personalet i barnehagen er hyggelige og jeg har lært mye av det å være med barn og å koble det til teorien. Men så var det stresset og ingen har hatt tid til å hjelpe meg med noe. Instruktøren min? Han har ikke lest noe av arbeidet mitt en gang, så jeg har en eneste stor, tykk perm av usikkerhet 😅 I heftet med oppgavene jeg jobber med skal jeg for hver gang skrive en arbeidsplan om hvordan jeg skal jobbe med den enkelte oppgaven og instruktøren skal godkjenne og signere dette, men har hun? NEI. Dette skulle han gjøre på torsdag-fredag, men så fant han ut at han skulle ta fri de to dagene. Ikke kommer han på mandag heller, så jeg må legge igjen heftet og hente det på tirsdagen når jeg har fri (mandag er den siste dagen min). Men så kommer vi til det jeg trenger hjelp til, noe som er en del av en oppgave. Jeg er litt stresset og klarer ikke helt å fokusere, slik at alt jeg skriver blir helt tullete. Alle oppgavene var ferdig skrevne, trodde jeg, til jeg så jeg manglet en "diskuter med instruktør" oppgave. Denne oppgaven dreier seg om omsorgssvikt, et tema som er tungt og vanskelig å skrive om. Så siden min instruktør aldri har vært i bilde, spør jeg her. Hvilke mulige bekymringsfulle forhold bør varsles? Og til hvem? Anonymkode: 28c48...fbd Avdelingsleder. Anonymkode: 82999...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå