Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Vil gjerne samle alle forsikringene på et sted, men vet ikke hvilke jeg skal velge.. Er du fornøyd med selskapet du bruker? Hvorfor? Ikke fornøyd? Hvorfor ikke?
vilde Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Bruker Gjensidige. Veldig godt fornøyd med de, grunnen til at vi har de er pga Tekna, og vi får derfor rimelige forsikringer.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 Vi er totalkunder i If. Jeg sjekker priser hos to-tre andre selskaper før hovedforfall, men summen av pris og dekning (i tillegg til litt pruting) har gjort at vi fortsetter i If. Har ikke noe å klage over derfra.
Smarties Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Vi bruker også Gjensidige. Veldig fornøyd med dem. Vi har alt av bank og forsikringer i Gjensidige / DNBNor, så vi er jo veldig totalkunder, da Og så er vi medlem av YS - det hjelper også på prisen :-)
Arkana Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 I har innboforsikring i If og bilforsikring hos Gjensidige. For oss er det faktisk billigere å ha det på denne måten, ingen har gitt oss et totaltilbud bedre enn det vi har nå. Vi er uansett veldig fornøyd med begge to.
sixx Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Vi bruker også Gjensidige. Veldig fornøyd med dem. Vi har alt av bank og forsikringer i Gjensidige / DNBNor' date=' så vi er jo veldig totalkunder, da Og så er vi medlem av YS - det hjelper også på prisen :-)[/quote'] Samme her .
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Har totalforsikring i If (innbo, bil og ferie/fritidsforsikring). Jeg vet ikke noe om de er billigst for meg, men jeg har fått utrolig greie oppgjør ved bilinnbrudd (og jeg har hatt mange innbrudd) og kollisjon. Den eneste gangen de ikke var greie var da jeg ble skadet ved en påkjørsel bakfra. Bilen ble reparert for over 30.000 men jeg fikk kun 5000 hvorav advokaten tok 1500. Jeg er en av de som ikke orket å kjempe mot forsikringsselskapet og har istedefor tatt alt på egen kappe. Regner med at de andre selskapene er like ille å forholde seg til når det gjelder personskade.
starie Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Svigermor var veldig fornøyd med IF.. helt til de hadde innbrudd og ikke fikk dekket en dritt :evil:
Gjest x-ray Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 bare en ting å si her.. hive dæ på telefon å ring rundt til alle.... det er mye penger å spare bruker selv if......
Gjest *tullogtøys* Skrevet 25. mai 2005 #10 Skrevet 25. mai 2005 Dette er veldig individuelt fra hva du har forsikret til aldersgruppen din og hvor i landet du holder til, så det hjelper lite å hente "råd" herifra. Som sagt over. Hiv deg på tlf og ring rundt. Selv har jeg Vesta og er fornøyd med det.. men det er ikke dermed sagt at du er fornøyd...
Gjest Kaffegjesten Skrevet 26. mai 2005 #11 Skrevet 26. mai 2005 Den beste timebetaling du noen gang får er sannsynligvis å sette deg ned, samle det du vil forsikre, skrive ned en forespørsel til forsikringselskapene og sende det til en rekke selskap. Det gjorde jeg for noen år siden, sjekker det opp på nytt ca hvert 2 - 3 år. Bedre timebetaling får jeg garantert aldri noen gang senere i livet! Unntatt hvis jeg vinner storeslem i Lotto da.
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #12 Skrevet 26. mai 2005 Vi har nylig gått gjennom forsikringene, og sparte 4.000 i årlig premie på å bytte fra If til Vesta. Dekningen er lik.
Pasha Skrevet 26. mai 2005 #13 Skrevet 26. mai 2005 Har Terra vi,,,er total kunder og får litt rabatt siden vi har 3 (eller fler ) forsikringer på samme sted.. (vi har vel resie, bil og innbo vi mener jeg å huske)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå